Ik vraag mij toch af waarom mij temp zo laag is. Inmiddels terug van vakantie. Is er wel een eisprong geweest? Zijn er andere reden voor verandering in je temp?
Op welke basale temp doel je want ik zie hier een basale temp van 36.5 voor eisprong, met tot nu toe 36.8 na ei. 36.5 is niet laag ofzo. Ps, dit had je ook in je andere topuc kunnen vragen :
Ja had kunnen doen vond het beetje verwarrend . Ik doel op de afgelopen maanden. Van 36.75 gemiddeld en na ovulatie 37.1. Daar zit zo'n 0.3 of meer verschil tussen.
Heb je wat andere kaartjes voor me om te bekijken? En je tempt alle maanden (muv deze vakantie) dus conform de regels: Elke ochtend op dezelfde tijd, ook op je vrije dagen. Direct na het wakker worden, zonder op te staan. Na evenveel slaapuren, zonder onderbreking. Rectaal meten.
Ja eigenlijk wel alleen dan vaginaal. Deze vakantie heb ik wel getempt. Tijden waren beetje slordig maar wel binnen hetzelfde uur.
Als ik het zo zie denk ik dat op een andere tijd tempen echt invloed heeft op je temp. Binnen het uur is een te grote marge. Er mag max 15 mjn verschil in zitten