Pfff zonet een stukje slijmprop verloren...... Voel me niet gerust..... Zijn er nog meiden die dit hebben voorgehad op deze termijn? Bij mijn eerste hogevliesscheur gehad en prop verloren zonder ik het gemerkt te hebben. Bij ons tweede kindje drie dagen voor haar geboorte. Ik voel me ook niet zo lekker de laatste dagen (overgeven en diarree) maar ik dacht dat het door de warmte kwam...... Heb harde buiken maar heb die elke zwangerschap.....
Als je niet gerust bent zou ik zeker naar je vk of gyn bellen. Diarree en overgeven zou een buikgriepje kunnen zijn en daar kun je ook weer harde buiken van krijgen. Het kan ook door de warmte komen maar ik durf niet te zeggen dat het daar echt aan kan liggen,ben natuurlijk geen dokter Maar als je je ongerust voelt moet je gewoon bellen,daar zijn ze voor en kunnen ze je even nakijken. Succes en beterschap!!
Meestal als je je slijmprop zo vroeg verliest, maakt je lichaam gewoon weer een nieuwe dus dikke kans dat er niks aan de hand is. Maar zoals de rest al zegt: als je je echt zorgen maakt gewoon bellen. Bij ons is het protocol: liever 109x te veel dan 1x te weinig! Zij kunnen jou daarin gerust stellen of ingrijpen mocht dit nodig zijn!
Dank je wel voor jullie reacties. Even update: mijn man is naar huis gekomen en is zelf arts (geriatrie) en hij vond het ok dus voorlopig niet gebeld. Ik mag wel ff niet zwemmen nu en geen sex tot bij onze controle binnen enkele dagen. Ik voel wel meer activiteit van harde buiken die soms uitstralen naar mijn rug maar ik hou me rustig. Ik verlies ook geen vruchtwater of andere zaken.