Er heerst krentenbaard, kan ik die antibioticazalf gewoon zelf bij de apotheek halen of moet ik echt bij de ha wezen ? En weet iemand hoelang de incubatie tijd is ?
Gaat volgens mij via de ha. De ha kan namelijk ook kiezen voor ab kuur in drankjesvorm ipv zalf. Ligt aan de aangedane plekken. Incubatietijd weet ik niet, maar weet dat het erg besmettelijk is totdat er echt korstjes zijn ontstaan
Volgens mij is de incubatietijd maar heel kort. De antibioticazalf kan je alleen op recept krijgen, maar dat geven ze meteen met krentebaard.
Ja hopelijk is het kort dan. Want ze mag 48u niet naar de opvang dan en ik wil natuurlijk niet naar de hap in t weekend. Ik zag vanavond al een plekje langs dr mond, ik hoop t niet ;(
Mijn beide kinderen hebben het gehad en het lijken net kleine brandwondjes die niet dicht gaan (blijven wat vochtig). Dan is het erg besmettelijk. Ik kreeg antibioticazalf van de ha en dan is het na 48 uur smeren niet meer besmettelijk. Ik moest het smeren en goed afplakken en dan ging het goed. Ze hadden het niet in het gezicht maar op het lijfje en benen. Mijn kinderen mochten gewoon naar het KDV en de BSO.
Tot nu toe niks dr alleen haar wang weer onder eczeem. Hier mogen ze dus pas weer 48u na t smeren daar heen. Balen maar aan de andere kant snap ik t wel