krentenbaard

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ikdus, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Er heerst krentenbaard, kan ik die antibioticazalf gewoon zelf bij de apotheek halen of moet ik echt bij de ha wezen ?
    En weet iemand hoelang de incubatie tijd is ?

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Gaat volgens mij via de ha. De ha kan namelijk ook kiezen voor ab kuur in drankjesvorm ipv zalf. Ligt aan de aangedane plekken. Incubatietijd weet ik niet, maar weet dat het erg besmettelijk is totdat er echt korstjes zijn ontstaan

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Volgens mij is de incubatietijd maar heel kort.
    De antibioticazalf kan je alleen op recept krijgen, maar dat geven ze meteen met krentebaard.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja hopelijk is het kort dan. Want ze mag 48u niet naar de opvang dan en ik wil natuurlijk niet naar de hap in t weekend.
    Ik zag vanavond al een plekje langs dr mond, ik hoop t niet ;(

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn beide kinderen hebben het gehad en het lijken net kleine brandwondjes die niet dicht gaan (blijven wat vochtig). Dan is het erg besmettelijk. Ik kreeg antibioticazalf van de ha en dan is het na 48 uur smeren niet meer besmettelijk. Ik moest het smeren en goed afplakken en dan ging het goed. Ze hadden het niet in het gezicht maar op het lijfje en benen. Mijn kinderen mochten gewoon naar het KDV en de BSO.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tot nu toe niks dr alleen haar wang weer onder eczeem.
    Hier mogen ze dus pas weer 48u na t smeren daar heen. Balen maar aan de andere kant snap ik t wel

Deel Deze Pagina