wie is er gependeld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door THbaby, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

hoi allemaal, ik ben benieuwd wie er allemaal gependeld is en wat er uit kwam, dus of ze misschien wel gelijk hadden. ik ben benieuwd! groetjes

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Dat zou ik ook wel willen weten ja!

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoe laat je je pendelen, dan? Ik zie het wel vaker op het forum, maar heb geen idee hoe dat gaat :)

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Pendelen is een beetje tja..hoe moet ik dat omschrijven..Je moet er een beetje 'bijgelovig' voor zijn..Ik kan het niet heel goed omschrijven, maar als je 't googled wordt 't wel duidelijk..

Er zijn iig een aantal dames hier op 't forum die pendelen, stuur je een van die dames een pb met je echte naam en geb datum, dan kunnen zij voor je pendelen..

Liefs,
    Anna

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dank je Anna, ik ga nog even moed verzamelen (straks pendelen ze pas voor 2011, ofzo)

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

das niet te hopen zilvervosje! bij mij hebben ze een x fotolezen gedaan en dat klopte ook nog, helaas werd dit een miskraam maar ze had wel gelijk! je kunt je ook laten pendelen, moet je bij lounge kijken en dan pendelen.

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hallo,

Ik heb hier op het forum ook een aantal pendelaanvragen lopen en heb er al ééntje teruggekregen van Nessy en volgens haar penden ben ik zwanger in oktober 2009 zijn van een jongen. Ik zit ook nog op een ander forum en daar hebben er ook al twee dames oktober 2009 gependeld voor mij.

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik was door 4 of 5 mensen gependeld voor mei 2009. Ben toen wel 3 dagen overtijd geweest maar toen toch ongesteld geworden.

Of ze gelijk hebben gehad? Misschien, maar dan is het wel heeel vroeg mis gegaan.

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

yara nu maar hopen dat ze gelijk hebben! oktober is zo. nikske kan toch best zijn dat 't gewoon heel vroeg is fout gegaan! gebeurd heel veel, veel vrouwen weten dat dan niet eens. maar je moet ook echt niet uit gaan van de pendel, is gewoon leuk om te kijken ;)

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.676
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ben ook gependeld,had er 2 voor aug en 3 voor sept.
    Als het raak is hadden de aug pendelaars toch gelijk,want de bevruchting moet in aug gebeurd zijn om begin sept positief te testen.
    Verder heb ik er 2 tegen betaling laten doen.Zij konden niet zeggen wanneer maar beiden bevestigden hetzelfde,dat ik wel weer zwanger zal raken.

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.676
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Oja!Justfem had voor Sjanienu gependeld dat ze nov 2008 zwanger zou zijn,en dat klopte.
    Ook leeuwtje83 is vrij accuraat,valt me op.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej ,

bij mij had 1tje (weet niet meer precies welke ) gependeld dat ik over 4 maanden zwanger word maar dat gaat niet want dan zit mijn vriend in afghanistan ;)
    en ben toch echt niet van plan een ander te zoeken ;) hihi!

x

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    wat interessant, dat gependel! Ik ben ook nogal zweverig dus echt iets voor mij! ik hoop dat iemand dat voor mij wil doen...?! ga snel zoeken! hihi

Deel Deze Pagina