Good luck

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotteke82, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey

na 14 lange maanden hebben we gisteren vernomen dat we zwanger zijn van ons eerste meesterstuk. (knock on wood dat er niets misgaat)
    Ik heb 14 maanden gehoopt, geteld, gezweet, gehuild, gewacht,...
    en toen... een maand na een deugddoende vakantie was het zover... én ook de eerste maand dat ik er echt geen rekening meer mee hield (want begin sept moeten we naar de gyn om allerlei testen te ondergaan)
    het is cliché tot en met, maar klopt als een bus: het moment dat je het loslaat en je ontspant.. dan is het er !

ik wil jullie via dit berichtje allemaal nog veel succes en moed toewensen.. en geloof me, het komt allemaal in orde !!

van iemand die de hoop zo stilaan begon op te geven..

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #2 Emma 79, 29 aug 2009
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!!

Met deze opmerking ben ik het niet met je eens, maar misschien zeg je het om ons een hart onder de riem te steken? Bij jou heeft het blijkbaar geholpen maar mijn vriend en ik zijn al vele malen lekker op vakantie geweest en hebben het losgelaten, maar wij staan toch nog steeds met lege handen;). Dus die opmerking klopt NIET als een bus...Sorry, dat wilde ik even kwijt omdat dit soort opmerkingen mij een beetje steken;). Maar ja misschien had ik beter niet kunnen reageren, je zit niet echt op dit soort opmerkingen te wachten lijkt mij.

Verder weet ik ook niet of alles in orde komt na 18 maanden zwoegen. Maar oke, je zult het wel goed bedoelen.

Nogmaals, geniet van je zwangerschap:)

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    GEFELICITEERD! Ik hoop dat je een mooie en gezonde zwangerschap tegemoet mag gaan! En geniet ervan!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd meid, wat fijn voor je dat je nu zwanger bent! Ik hoop ook voor je dat alles goed mag gaan en dat je lekker van je zwangerschap (en straks van je kindje :D) kan gaan genieten.

5. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey
    geen probleem, versta je wel.
    Bedoelde inderdaad niet dat het hét recept is: op reis gaan en loslaten en dat het dan lukt. Waarschijnlijk was het nu een super toeval bij ons.
    Twas eigenlijk eerder bedoeld als een hart onder de riem.. dat hoe slecht we ons soms voelen, er steeds zonneschijn volgt.. Op welke manier dan ook.
    Kwou je niet slecht doen voelen.
    Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn !!

bedankt allemaal voor de reacties !! :)

Deel Deze Pagina