Hoi meiden, Na 3 miskramen, hebben we op 18 september voor het eerst een kloppend hartje gezien! Ik ben nu 9 weken en een paar dagen zwanger. Allemaal erg spannend, want bij ongeveer 11 weken laten we een vlokkentest doen, mijn vriend heeft namelijk een translocatie van chromosomen. Ik heb een goed gevoel over deze zwangerschap, de vorige drie had ik al een voorgevoel dat het mis zou gaan en toen ging het ook mis. Maar ja het is toch afwachten want je gevoel kan er ook wel eens naast zitten. 24 april 2008 ben ik uitgerekend. Heeft er iemand ervaring met een vlokkentest? Groetjes van Zwemmertje
Hoi Zwemmertje, Ik laat ook altijd een vlokkentest doen, Ik ben namelijk drager van een ziekte. Bij mij wordt het ook met 11 wkn ongeveer gedaan. Een vlokkentest doen ze meestal via de buikwand. ( ik heb 3 keer een vlokkentest gehad). De ingreep duurt ongeveer 2 a 3 min. en ik voel wel altijd een beetje pijn tijdens de ingreep. maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik heb 1 okt. een intakegesprek en daarna hoor ik wanneer ik moet komen voor een vlokkentest. spannend hoor. ik hoop voor ons allebei een positief uitslag! liefs bahar
Bahar, Wat toevallig, ik heb ook 1 oktober 2007 een intakegesprek. Ik ga voor ons allebei duimen. Misschien gaat het bij ons allebei wel goed! Groetjes van Zwemmertje