Wanneer is het ok?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessy77, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik heb ook gelijk al wat gekocht toen ik wist dat ik zwanger was en als het dan toch nog mis gaat bewaar je het toch gewoon =)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Voor het eerst vandaag echt gekeken naar kinderkleertjes maar niks gekocht nog.

Ook ik wacht m'n eerste echo af en dan gaan we los :)

M'n moeder kan al niet wachten maar heb wel aan d'r gevragd even te wachten tot ik wat verder ben.

Maar gewoon doen wat je niet laten kan hoor meid, geniet ervan!

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nog niks gekocht, maar al wel veel gekregen.. rompertjes, sokjes, en knuffeltjes.. ik wacht eerst mijn echo af en dan zien we verder. Ach tijd zat en kleding is ook zo gekocht.. ( met zo'n koopwoede is je tas snel gevuld hoor )... :)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hihi same here..... Kinderkamertje zat toch een mocht het onverhoopt mis gaan mag je het terug brengen garantie op... Toen volgde de rest van de spulletjes al snel, had er ook geen zin in om alles in één keer te moeten kopen! Nu staat alles al geruime tijd klaar voor ukkie pukkie!

5. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    heb ook een rompertje gekocht... maaar na de 20 weken weet ik wat het wordt en ga dan helemaal loss met shoppen. hahahaha

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik durfde helemaal niks te kopen, tot zelfs na de 20 weken niet.. Zo bang dat het alsnog mis zou gaan. Heb ik nu nog last van.. ben best angstig dat nu nog opeens het hartje gaat stoppen. Maar ik heb nu wel alles in huis hoor..

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Gewoon lekker proberen te genieten de volle maanden hoor! Het wel of niet kopen van iets heeft echt geen invloed op de kleine in je buik. :)

Ik herken het wel hoor, wilde eigenlijk niemand echt iets zeggen tot ik mn eerste echo had gehad,dus er is echt wel herkenning.
    Maar ik denk sowieso dat het beter is voor je kindje als je geniet ipv je continue zorgen maakt of het wel goed gaat... dat kan nooit een positieve invloed hebben!

Deel Deze Pagina