Hallo dames . De 23ste heb ik pas mn nieuwe periode . Dus dan mag ik pas testen . Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook zoon last van mn borsten . Maar weet niet meer wanneer dit begon . Heb nu weer zoon last zal het liefst met bh douche en slapen haha .heb dit normaal nooit. We zijn bezig met een 2de dus vraag me af zal het zo zijn ?
Zou goed kunnen! Ik voelde vanmiddag voor het eerst een paar steken aan de zijkant van mijn linker borst. Normaal heb ik dat nooit.
Wanneer mag je testen ? Ja ik herken de pijn toen ik van mijn dochter zwanger was ofja denk dat het de zelfde pijn is .
Spannend. Rondom en na de eisprong heb ik altijd pijnlijke (brandende) tepels en dit is overgegaan in pijnlijke boobs. Beurs eigenlijk. Met name aan de zijkant. Ook had ik sinds de eisprong krampjes. Wat mij het meeste opviel was dat ik een week voor NOD geen afscheiding had, terwijl ik dat normaliter altijd té veel heb dan. En aan mijn temperatuur kon ik een paar dagen voor NOD al aflezen dat het dit keer raak was. Ik hoop het voor je. Spannend. Erg hè dat wachten.... Eerst wachten tot je ei, en dan wachten tot je NOD. Succes.