ha! Heb net een pak Kruidvat opvolgmelk opengemaakt en ik vind het een verschil met de Friso 2. Friso 2 is heel luchtig kwa structuur, de Kruidvat is heel klonterig en er blijft een berg bovenop staan als ik het door de verpakking haal. Klopt dit? Of zal er iets mis zijn met het pak? Ze moet morgen naar de gastouder en ben er dus niet bij als het niet goed zou zijn...hè....ik lijk nog wel zwanger, zo twijfel ik soms...
Klopt, heb ik ook met de kruidvat 2 (extra care dan). Je moet de fles ook wel goed schudden anders blijven er klontjes inzitten. Ik neem het maar voor lief, voor die prijs.
Grrr, ja, wij dachten ook, voor dat prijsverschil kopen we wel kruidvat. Pfff na een paar weken waren we het zat en zijn we weer Friso 2 gaan gebruiken. Wat een geklooi! Wij gebruiken de gewone, maar ik krijg er geen gewone schepjes van, superveel klontjes in de fles. Wij gebruiken nog Nutriton (jbpm) er doorheen, maar dat mengde er niet goed doorheen, dus alleen maar klontjes steeds. Dusseh, hier weer gewoon Friso 2!!
Ik heb kruidvat extra care 1 en als ik de schepjes in het water doe dan komt er ook een hele berg bovenop te liggen, even schudden en het is goed! Soms nog wel wat klontjes dan schud ik nog een keer en dan is het weer normaal....
Ik heb het ook gebruikt en ook hier erg klonterig. Ik roer altijd met een vork en daardoor heb ik absoluut geen last van klonten in de fles. Bijkomend voordeel vind ik dat de melk niet zo schuimt als bij schudden waardoor hij ook minder lucht(bellen) binnenkrijgt. Groetjes Kim
Allereerst...ik bedoel klonterige in plaats van konterige structuur haha maar dat hadden jullie al door Dank! ik zie dat de melk dus wel goed is (denk dan meteen dat het verrot is...) maar dat het wel klontert. Ik lees ook een voordeel, namelijk dat het minder schuimt. Dat vind ik een echt nadeel van Friso 2, het schuimt heel erg. Ik draai en draai en draai totdat het schuim weg is getrokken. Friso 1 HA had dat helemaal niet zo erg.