Wanneer is het voorbij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinderkind, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Hoi Anabella,

    OOk ik ga morgen naar gyn. Om te kijken of alles weg is, of wellicht toch curreteren. Jeetje. Jij bent ook een domoortje he? De verloskundige niet durven bellen... Gek!!!

    Sterkte morgen en we houden contact!!!
     
  2. lildushi2000

    21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi Anouk...ik heb ook een vroege miskraam gehad...de eerste twee dagen heb ik echt goed pijn gehad en heb ik ook heel veel bloed etc. verloren...maar daarna heeft het misschien nog maar 5 dagen geduurd en toen was het bloeden gestopt...dus bij mij duurde het niet zo heel erg lang omdat het er in twee dagen in één keer is uitgekomen...maar het is natuurlijk voor iedereen verschillend...sterkte
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ben je vandaag naar het ziekenhuis geweest? Hoe is het gegaan?
    Groetjes, Wendy
     
  4. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Anabella en Micky,

    Hoe is het in het ziekenhuis gegaan vandaag??

    Liefs tiets
     
  5. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Ha meiden, goedemorgen!

    Tja. Inwendige echo gehad en baarmoeder was helemaal leeg. Ze kunnen dan op de echo een keurig streepje wit zien en dat betekent dat ie helemaal leeg is. Klopt ook wel, want ik heb nauwelijks bloedverlies meer.

    Daarna urinetest gedaan. Met pijn en moeite was het streepje toch nog zichtbaar. Dus wel nog positief noemen ze dat. Maar... hormoon aan het verdwijnen.

    Toch maakten ze de opmerking dat ik mijn rugpijn moet blijven signaleren. Zou toch nog buitenbaarmoederlijk verhaal kunnen zijn.... Maakt me dan weer wat bang... Maar, vanmorgen voel ik me wat beter. Gisteren echt intens moe. Zullen de emoties ook zijn.

    Ik heb twee gezonde topdochters en ga er vanuit dat hier iets mis was. Dan moet het ook gebeuren. Kijk er dus bewust en ook rationeel naar. Voor een ander kan ik me voorstellen dat dit veel heftiger kan en zal zijn. Maar ik moet blij zijn met dat wat ik heb. Want deze meiden zijn werelds!

    Iemand na miskraam ook nog buikkrampjes (beetje hoor)? Soms pijn in rug?
     
  6. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nou bij mij is het allemaal wat anders verlopen
    :rolleyes:
    De avond voor de curettage, is de miskraam vanzelf op gang gekomen.
    Het was wel al een paar dagen bezig, ik had steeds al een beetje stolsel- en bloedverlies.
    Maar maandagavond begon het ontzéttend te bloeden, en er kwamen hele grote stolsels uit.
    Daar ben ik erg van geschrokken, maar dacht in eerste instantie nog dat het wel zo zou horen. (ik heb er verder ook geen ervaring mee) Maar na 2,5 uur op het toilet te hebben gezeten maakte ik me wel zorgen.
    Het bleef maar stromen. Toen ik van het toilet afkwam, werd ik dan ook mega duizelig, en ben flauw gevallen.
    Mijn vriend heeft toen een ambulance gebeld en ik ben meteen naar het ziekenhuis gebracht.
    Daar bloedde ik ook steeds van die onderleggers vol. Ik werd onderzocht en na een echo werd duidelijk dat de helft er nog in zat! Ik dacht toch echt dat alles er wel uit zou zijn!
    Maar als het vruchtje niet goed loskomt, dan blijf je bloeden, dus ik kon die nacht nog een curettage krijgen.
    Heb helaas wel uren moeten wachten, want er waren spoedgevallen die natuurlijk voorrang hadden, en ik werd goed in de gaten gehouden.
    (bloeddruk en hartslag werden steeds gemeten en ik kreeg meteen een nieuwe infuuszak als deze leeg was.)
    Na de curettage voelde ik me al snel weer beter, niet moe of misselijk van de narcose. Vandaag ben ik nog erg slap, en als ik buk of me te wild beweeg, voel ik gelijk mijn hart in mijn hoofd bonzen, dus ik doe maar even rustig aan! Maar het bloeden is gestopt, en ik heb ook geen kramp.
    Wat een verhaal eigenlijk! :eek:
    Maar goed, nog een paar dagen dan ben ik vast weer de oude!!
     
  7. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Jeetje Anabella!!!!

    Wat vreselijk naar voor jou. Pas op jezelf en laat vooral ook lekker op jezelf passen. Ik vind echt dat je minder snel op kunt krabbelen dan we zouden wensen, dus neem je tijd en doe alsjeblieft rustig aan.

    Liefs van mij!@
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil jullie beiden ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies. Liefs Jenny
     
  9. Micky6

    Micky6 Lid

    13 feb 2006
    32
    0
    0
    Dankjewel Jenny!
     
  10. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bedankt Micky6 en Jenny!!
     
  11. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jij trouwens ook sterkte Micky, hoe voel je je nu?
     

Deel Deze Pagina