Wanneer is het voorbij?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pinkiepink, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Beste verloskundigen,

Onlangs had ik een vraag gepost, maar vond het niet meer nodig om daar een antwoord op te krijgen.

Maar nu heb ik toch weer een vraagje.

Mijn cyclus begon op 27-11-'12
    Vorige week donderdag had ik een CB die 'zwanger en 2-3' aangaf.
    Afgelopen zondag had ik een CB die zwanger en 1-2 aangaf.
    En daarbij verloor ik bruine en rode rommel.
    Afgelopen maandag heb ik mijn Vk gebeld om de afspraak voor de eerste controle af te zeggen. Maar ze gaf aan mij toch graag volgende week woensdag nog even te zien. Dit omdat ik nog steeds geen echte ongesteldheids bloeding gehad heb en nog steeds positieve testen, ondanks dat ze toch lichter worden.

Mijn vraag is nu, kan het zijn dat mijn lichaam het soort van 'beetje bij beetje' opruimt? Of moet ik echt een flinke menstruatie krijgen?
    Dit is mijn 3e vroege miskraam en bij de laatste 2 keren kreeg ik na een weekje wel mijn menstruatie, al was dat niet meer dan anders.

Alvast bedankt voor het beantwoorden.

Groeten, Pink

2. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Beste verloskundigen,

Wederom hoeven jullie mijn vraag niet te beantwoorden. Sinds vannacht is mijn menstruatie gearriveerd. Ik hoop dan ook dat op de controle bij de Vk mijn baarmoeder schoon zal zijn.

Groetjes pink

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Wij beantwoorden deze vragen naast ons werk als verloskundige, we zijn niet altijd in de gelegenheid om elke dag jullie vragen te beantwoorden.

Groetjes Ineke

4. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Hoi Ineke,
    Daar ben ik me zeker ook van bewust. En daarom wilde ik jullie laten weten dat ik dus eigenlijk al antwoord op mijn vraag had.

Als ik bij mijn beide vragen even gewacht had met mijn vraag in te sturen, had ik mijn antwoord al gehad zeg maar.

Maar inderdaad, omdat ik weet dat jullie het beantwoorden van vragen naast jullie eigen werk doen, wilde ik aangeven dat mijn vraag niet meer beantwoord hoefde te worden.

Alsnog hartstikke bedankt voor het antwoorden.

Groetjes Pink.

Deel Deze Pagina