Ohhh over het oplopen van hoop gesproken... Wat voelt dit kwetsbaar! Vandaag 14 dagen sinds punctie en voor het eerst in 5 jaar een positieve test in handen... Licht streepje maar toch echt he?
Wauw Kiwietje, voorzichtig gefeliciteerd!! Kun je het vatten na 5 jaar? Ik zie het duidelijk!! Ik hoop zo met je mee dat dit nu eindelijk eens goed zal gaan!! Ik duim echt voor je!!
Nou moeilijk! Weet echt gewoon niet hoe ik me erbij moet voelen en vriendlief ook niet. Morgen mag ik bloed prikken, was eerst eigenlijk van plan om het alleen bij urinetesten te houden en niet ook gedoe van bloedprikken erbij te halen, dan zou maandag mijn testdag zijn. Maar nu ga ik toch maar morgen prikken, hopen dat ze dezelfde dag nog uitslag kunnen geven anders wordt het alsnog maandag!
Ik begrijp je helemaal. Je wil je behoeden voor teleurstellingen. Ik duim zo voor je. Hopelijk weet je vandaag meer, anders nog een weekendje extra stress. Telkens als je naar het toilet gaat of een steekje links of rechts voelt. Ik leef met je mee. Liefs
Wat fijn dat er extra duimpjes draaien nog geen slecht nieuws gelukkig maar ook geen resultaat vd bloedtest. Morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan hoewel ik ergens ook geneigd ben dat uit te stellen om nog in de overtuiging te kunnen blijven dat het vruchtje er nog zit maar na 2 dagen moet de HCG verdubbeld zijn toch dus zou ik verschil moeten kunnen zien.
@Kiwietje85 - en hoe was de bloeduitslag? @Wensmama1988 - hoe gaat het met jou? En de andere dames? Hier gaat het.. mwah! We hebben ons aangemeld voor de eerste Cryo en we zitten al dicht bij de TP. Ik krijg deze keer hormoonpilletjes en ben ook alweer een paar dagen met de bolletjes in de weer. Die laatste doen altijd wel een hoop bij mij.. voel me echt een beetje verloren, alsof ik mezelf niet meer ben, heel frustrerend! Wat ik echt stom vind is het feit dat we om 10.10 de TP hebben en om 9.00 pas horen of de ontdooiing goed is gegaan. Dat betekent dus dat we onderweg zouden zijn als we de uitslag horen. Eerdere Cryo TP's zijn altijd mislukt omdat ze de ontdooiing niet overleefden. Zo, sorry voor het gemopper! Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat. Liefs!
Wat irritant zo laat de info bij je cryo TP wij zullen daar helaas toch ook voor moeten gaan... Ik had zondag een Cb test gedaan en deze gaf 1-2 weken aan, schrok ik een beetje van want dat wees op een wat lage HCG... extra spannend dus. Maandag nog een action test gedaan en een lichter streepje... uitslag bloedtest gehad, HCG was vrijdag 130 dus goed en zwanger. Maar Gent gelijk geprobeerd te bellen omdat ik me zorgen maakte... lukte niet want had afspraken op werk en kreeg 3 wachtenden voor u. Dus gemaild, geen antwoord. Dinsdag ook hele dag geen antwoord. Woensdag weer getest en licht lijntje, toen Gent aan de telefoon gehad, werd me helemaal verzekerd dat ik géén waarde moest hechten aan de lijntjes, niet meer op internet zoeken etc met andere woorden ze probeerde me eigenlijk weer helemaal hoop te geven. Toen gaan bloedprikken en eind vd dag werd hiermee mijn vermoeden bevestigd: HCG was gezakt naar 59. Gent weer gesproken en die gingen wéér voorbehoud inbouwen, ze wilden me nog niet laten stoppen met utro tot de bloedresultaten er ook op papier waren. Heel irritant, voelde dus echt als een eeuwigheid om de bevestiging te krijgen van iets dat ik dus eigenlijk al vanaf zondag sterk vreesde. Inmiddels ben ik gestopt met de utro en in afwachting van het bloedverlies (dat duurt ook lang zeg! Dacht dat dat wel gelijk door zou komen, eerdere TPs werd ik altijd gewoon door de utro heen ongesteld). Maar helaas, een zeer kortstondige zwangerschap dus
Wat jammer!! Had zo gehoopt. Begrijp niet waarom Gent je zo aan het lijntje houdt. Een bloeduitslag zegt toch alles...sterkte
Ah nee @Kiwietje85 wat is dat klote zeg! Hoe gaat het nu met je? Het was dichtbij, en dan ineens weer zo ver weg *knuf* Hier tegen alle verwachtingen in een TP gehad gister. Mijn gedachten schieten alle kanten op. Ik merk dat ik moeite heb met concentreren, ik was even vergeten hoe zwaar dit was. X
O maar dat is goed nieuws! Want je was toch zo bang dat ze niet goed zouden ontdooien? Ik duim voor je! Met mij gaat het wel weer oké, het bloeden lijkt nu zo goed als voorbij, ben blij dat het daarmee dan ook wel echt achter de rug is en kijk hoopvol uit naar de volgende TP. We zijn toch weer een stapje verder gekomen dus dat is wel beter dan weer een negatieve test. En gelukkig liep het verder allemaal redelijk soepel weer af, geen bbz of operaties of van die ongein.
Jeetje mina lieve dames!! Ik heb weer een heleboel gemist zie ik wel! @Angeline Hoe voel je je na de TP? Nu ook weer eventjes geleden, dus ik hoop voor jou op een positieve test. en @Kiwietje85 ! Man man man.. Wat moet dat een slopende tijd geweest zijn zeg Eindelijk een streepje op de test, eindelijk goed nieuws en goede hoop, maar toch in je achterhoofd al het idee dat het niet goed is Hopelijk gaat het weer wat beter met je en krijg je snel een nieuwe TP, als je daar klaar voor bent in elk geval. Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd ook vind dat Gent erg laat reageert, wat af en toe tot een lichte frustratie kan lijden.. Maar buiten dat is het verder een fijn en kundig ZKH natuurlijk! Bij mij de schildklier nog steeds niet goed, dus dat wachten we even af en zien wel verder op het moment dat het weer goed is! Blijf duimen voor jullie allemaal! XX
Goedemorgen, De titel van dit topic is afgelopen week voor ons heel duidelijk geworden. Het is zinvol om naar Gent te gaan als je na 5 jaar je eerste positieve test in handen hebt. Ik had dit niet meer verwacht, het is heel onwerkelijk. De cryo is dus blijven plakken. Nu heel hard hopen dat het goed blijft gaan. @Wensmama1988 wat vervelend dat je schildklier nog steeds niet op orde is. Hebben ze ook een idee waar dat aan ligt? @Kiwietje85 hoe gaat het nu bij jou, gaan jullie gelijk door voor een nieuwe cryo TP?
Oohh @Angeline ik heb gewoon kippenvel tijdens het lezen! Wat een fantastisch nieuws is dit!! Geeft ons toch weer een sprankeltje hoop! Gefeliciteerd, zo fijn dat jullie geduld nu eindelijk wordt beloond!
Om het berichtje van Angeline aan te sterken: Wij hebben na 8 jaar voor het eerst een positieve test in handen (totaal van 17 terugplaatsingen). Dus ja, ik zou het iedereen met herhaalde miskramen/innestelingsproblematiek zeker aanraden!
Wat super fijn @snoopy100!! Echt je mooiste droom wordt werkelijkheid! Mag ik vragen bij welke arts jullie onder behandeling waren?
Wauw precies zoals wij! Gefeliciteerd. Maar hopelijk een beter verloop vanaf hier! Wij gaan zo snel mogelijk door ja, afspraak staat 11-9. @snoopy100 in jouw handtekening staat "IVF 1: misluktp ogenomen ivm infectie." Wat bedoel je daarmee? Infectie net zoals wij of iets anders? Ben nog niemand tegengekomen die dat ook heeft meegemaakt..