Hallo meiden, AS zaterdag wil ik een side Labret zetten. maar nou ik wat vraagjes.. *doe het heel erg pijn.. *koste ongeveer *makkelijk der in en der uit te halen? heel erg bedankt -x-
Ik heb hem nu sinds mijn 14e geloof ik.. 7 jaar dus.. Hij was 45 euro, deed nauwelijks pijn en ik kon hem echt niet lang uitlaten. Nu nog steeds niet langer dan 2 uur.
Je bedoelt onderlip piercing? Zoja die heb ik ook. Bij mij deed die behoorlijk pijn moet ik zeggen. 1 van de pijnlijkste piercings. Maar dat verschilt ook per persoon. Als je hem goed onderhoud trekt de pijn snel weg, en als die genezen is, is hij makkelijk in en uit te doen. En de mijne koste 50
gewone Labret *doe het heel erg pijn.. tis hoe je pijngrens is ! .. ik heb er meer last van gehad dan mijn tong *koste ongeveer uhmmmmm jeetje toen 35 euro ? ( 6 jaar geleden ) *makkelijk der in en der uit te halen? ja hoor !
Stoer!!! Succes en inderdaad niet op youtube gaan zoeken. Daar vind je bij wijze van spreke ook iemand die van zijn stokje gaat van een bloedprikje
@woezeltje: http://i50.tinypic.com/10pbndh.jpg Is wel al een wat oudere foto hoor, ondertussen heb ik er ook nog een net in het kuiltje boven m'n bovenlip (medusa). Ik kan er wel een ringetje in doen, maar als je dat wil moet hij niet te ver van je lip af zitten.