wij wonen in een gewilde straat (boerendurp ) maar we betalen 396 huur, terwijl er in het hele dorp rond de 6 a 700 euro per maand wordt betaald. dus hier geld geen geliefde wijk = hogere huur
Ik kan mijn tuin ook echt niet berekenen in kubieke meters... Vierkante lukt me nog wel aardig, maar meer dan dat ook niet...
Ik woon in Voorschoten, naast Leiden. Wij betalen 820,00 voor een grote eengezinswoning, 5 slaapkamers, ongeveer 120m2. Tuin van ongeveer 15m lang en 6m breed. Aangebouwde schuur. Eigen parkeerplaats aan mijn huis. Ik zit in de randstad, dus duur. Ik huur dit van de woningbouw, maar dan vrije sector (huren zonder wachtlijst). Duurder dus dan sociale huur.
wij woonde eerst in een appartement met 2 slaapkamertjes en we betaalde 500 euro exclusief. nu wonen we in een eensgezinswoning met 3 slaapkamers en we betalen nu 520 exclusief. we zijn er zijn er wel op vooruitgegaan.
Een tuin meet je in vierkante meters: lengte x breedte... kubieke meters doe je alleen een huis of iets wat inhoud heeft (een huis, een container etc.) : lengte x breedte x hoogte
Onze tuin heeft genoeg inhoud hoor, en is heel hoog. Nee grapje, dit blijkt maar weer hoe slecht ik ben in wiskunde, hahaha.