Wanneer is iemand rijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoetnik, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    :eek::eek: Flabbergasted, wat bestaan er toch een vreemde mensen. Dat gaat natuurlijk ook niet goed komen met Pietje's beeld als hij zo wordt opgevoed... Hoe durf je dat te roepen zeg, die mannen zetten zichzelf vooral enorm voor schut zeg. Hier is het volkomen normaal dat er in de jeugd gemengde teams zijn. Bijna alle jeugdteams hebben een of meerdere meisjes in het team, ook de selecties. Goed dat je dochter ze voorbijliep, maar ook meisjes die minder goed zijn mogen voetballen zonder dit soort debiele opmerkingen.

Ontopic; ik vind iemand rijk als je niet hoeft na te denken wat je uitgeeft, een groot vrijstaand huis hebt en een van de twee kan stoppen met werken en er dan nog voldoende geld is. Ik vind iemand steenrijk als hij/zij miljonair is.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik zeg altijd....ze voelen zichzelf maar zo kort echt mooi, waarom zouden we ze dat gevoel afpakken als het nog niet hoeft!

wishfulthinking, Champetter, DQueen en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Beetje off topic.
    Mijn zoon gaat al de hele week met nagellak op naar school. Net als mamma. Hij had het zelf opgesmeerd en was zo trots! Had een kindje tegen hem gezegd nu ben je een meisje.
    Had tegen zoon maar gezegd dat dit jongensnagellak was, arme kind was helemaal beduusd want hij voelt zich absoluut een jongen en wil geen meisje zijn.

Dus nu zegt hij gewoon dit is jongensnagellak! En is het schijnbaar in orde.

Cindy1977 en cowgirl80 vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn zoon kreeg voor zijn verjaardag een step en kon kiezen tussen een blauwe of een roze. Hij wilde perse een roze. Ik was zelf een beetje huiverig (en vind roze niet mooi) en zei dus heel voorzichtig: je weet dat veel mensen roze voor meisjes vinden?
    Zijn antwoord: ik vind roze mooi en als een vriendje daarom lacht, dan is het gewoon mijn vriendje niet meer! Het eerste vriendje dat er een opmerking over maakte kreeg als repliek: het is geen meisjes-step, het is een mooie step en ik kan er super snel mee!

Van klein orkest is er een liedje waarin een zin is: ik heb een step, mijn step is blauw. Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou?
    Dat hebben we hier aangepast naar: ik heb een step, mijn step is roze. Hij kan wel 100 op de motorcross!

5. DQueen

DQueen Niet meer actief

Mijn schoonzusje heeft tot haar 16e in het Nederlands meisjes jeugdelftal gespeelt, en 1 jaar voor fc twente toen die startte met damesvoetbal. Zij heeft tot haar 12e altijd in jongensteams gespeelt en ik weet precies wat voor opmerkingen jij te horen krijgt van die vaders, en hoe die vaders daarna hun hoofd laten hangen van schaamte!

Cin85 vindt dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Mijn zoontje speelde het afgelopen jaar aardig hoog, 2e divisie en had ook een meisje in het team. Juist vooral alleen maar positieve dingen gehoord gelukkig!

Cin85 en DQueen vinden dit leuk.
  7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Gaaf zeg! Mijn dochter had gisteren de eerste training van de selectie waarvoor ze geselecteerd is, volgend jaar gaat ze hoogstwaarschijnlijk hoofdklasse of eerste klasse spelen. In een jongensteam. Ik kan nu al niet wachten om die vader een keer tegen te komen en dan te vragen in welke klasse zijn zoon nu speelt... :p

DQueen en Zonnestralen vinden dit leuk.
  8. DQueen

DQueen Niet meer actief

Als iemand tegen mijn zoon zegt meisjes kunnen niet voetballen lacht hij ze uit en dan zegt hij dan ken je mijn tante niet. Ze kwam een keer kijken bij een toernooi van hem en ging tussen de wedstrijden door met de kinderen voetballen, toen ook veel vaders die met open mond stonden te kijken naar de technieken en trucjes :roflmao:

9. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    In mijn ogen ben je pas rijk, Als iedereen gezond is je lang van elkaar kan genieten. Dat jezelf nog je ouders hebt, je kinderen hun opa en oma. En gezellig samen zitten. DAT is rijk zijn. Ik zou al het geld ter wereld inleveren om dit terug te kunnen krijgen.

Oceanna vindt dit leuk.
  10. Moluks78

Moluks78 Niet meer actief

Dat vind ik ook, maar de vraag was juist 'wanneer vindt je iemand rijk qua geld?' ;)

EdN en citroenrasp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina