Google foto's vraagje

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Dec 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik maak een back up van mijn foto's via google foto's. Werkt perfect, alle foto's die ik met de camera maak gaan daar direct heen en raak dus niks kwijt. Als ik op mn mobiel via de app kijk zie ik ze idd keurig staan.

Maar ben nu met de digitale albums bezig en wil de foto's via de laptop opzoeken. Maar ik kan via de laptop geen foto's meer zien na 4 oktober dit jaar.
    Nu ben ik precies op die datum overgestapt naar een nieuwe mobiel. Weet niet of dat iets met de instellingen op de laptop te maken heeft maar het is mij net even iets te toevallig.

2. Manque

Manque Niet meer actief

Misschien heb heb je je nieuwe toestel niet aan je Google-account gekoppeld?

3. tuc

tuc Niet meer actief

maar de foto's heeft hij dus wel naar google foto's gezet zoals voorheen, want op mn mobiel kan ik die in google foto's wel zien, alleen op de laptop zijn ze niet te zien.

4. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Heb je het misschien gekoppeld aan een andere Google account, waar je computer nog niet op ingelogd is?

5. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb maar 1 google account. En alle foto's voor 4 oktober staan er allemaal wel op.
    Ik heb net wat foto's van December geselecteerd en in een map gezet in google foto's en zo zijn ze dus wel te zien via de laptop. Alleen de foto's die er vanaf de camera automatisch heen gestuurd worden dus niet.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Helllp heb het nog niet opgelost, iemand die een idee heeft?

Bijkomend probleem: als ik een foto uit mn galerij wil wissen gaat die nu ook automatisch uit de samsung cloud (dus ook uit google foto's). Kan nu dus niks meer uit mn telefoon weggooien.

7. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik heb dat ook... dat is een instelling geloof ik... moet je even kijken tussen de instellingen

8. tuc

tuc Niet meer actief

Instellingen van de galerij of van google foto's? Want ik wil dus wel dat tie de foto's automatisch daarheen blijft sturen maar niet dat het verwijderen ook op 2 plaatsen gaat.

9. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Dat is een hele goede vraag haha

10. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Bij apple werkt dat wel zo, maar daar slaat hij alleen een kleine versie op op je telefoon en de 'grote' versie in de cloud. Zo raakt je telefoon niet vol. Erg handig. (en hoef je dus niks te verwijderen van je telefoon)

Werkt dat met android niet net zo?

11. tuc

tuc Niet meer actief

Nee helaas mn telefoon en simkaart staan bomvol nu.

Het gekke is dat dit voorheen niet was, als ik een foto uit mn gallerij verwijderde dan stond die nog wel in google foto's.

Share This Page