Wanneer is je buik nu echt te zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlous, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit verschilt echt per vrouw. ik ben nu 10 weken zwanger en me buikje is al moeilijk te verbergen. alleen een helle dikke trui en dan nog zie je en bobbeltje maar niet als zwangerschap hekenbaar haha.
    in me album staan buikfotos
    ik heb gister zelfs me eerste buikband aan.

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    nu met 17 weken is mijn buikje echt te zien voor de mensen die niet weten dat ik zwanger ben.... :D

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou eigenlijk op 4 augustus trouwen, maar heb het verschoven naar volgend jaar. ik ben weer zwanger en me buik groeit razend snel. ben in september uitgerekend en wil geen risico lopen dat het eerder komt. maar je hebt tegenwoordig ook helle mooie positie trouwjurken. dus er is altijd wel een oplossing.

4. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Hallo,

ik ben nu bijna 17 weken, maar ik kan het nu niet meer verbergen!

5. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    16 weken en buikje begint te groeien.. gister pakte ik een rok die ik een zo,n twee weken geleden nog aanhad, en die ging niet meer dicht..
    zo grappig, voor het eeerrrstt in mn leven dat ik glimlach bij een niet passende rok. t was altijd brullen geblazen :D

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    15 weken en sinds gister krijg ik spontane vragen en felicitaties van mensen.

Dus ja je ziet het goed

7. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Vanaf ongeveer 18 weken valt het ook mensen die ik niet persoonlijk ken op dat ik zwanger ben. En nu staan er soms mensen in de bus op voor me :D Het is nu erg duidelijk te zien!

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier nog niet echt te zien vooral voor mensen die me niet kennen of het nog niet weten.
    Sprak van de week met iemand over vakantie en daar zei ik tegen van de zomer 4 mnd en die keek naar m'n buik zo van ik zie nog niks en ben nu zo goed als 18 wk.

Ik denk echt dat het per persoon verschillend is en of je sport en wat je eet.

Groeten sonja

9. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hier ook nog niet echt te zien. Verloskundige dacht gisteren dat baarmoeder nu ook nog iets naar achteren gekanteld was. Maar dat kan blijkbaar zo ineens veranderen. We wachten af.
    Het fijne is dat ik nog steeds in mijn gewone kleding pas :)

Deel Deze Pagina