Hallo dames.... Aangezien ik zwanger ben van mijn eerste kindje, moet ik overal dus nog nog inkomen. Nu is mijn vraag..... Af en toe heb ik een hele rare gevoelens in mijn buik die ik niet thuis kan brengen zoals een plopje alsof er een kikkertje rond springt in mijn buik, dan alsof ik van binnen uit gekietelt word.... Zou dat de baby kunnen zijn?
Echt waar? Wat gaaf! Ik wist niet dat ik dat zo vroeg al zou kunnen voelen! Het is idd een heel geweldig gevoel, maar blijft ook raar. Op de echo is wel steeds te zien dat hij/zij heel erg bewegelijk is.
mooi he meis dit is zon onbeschrijfelijk gevoel geniet er maar volop van meis. ik miste het na me eerste zwangerschap en nu kan ik ook niet wachten tot ik me kleintje weer in de buik voel.
't Is idd een heerlijk gevoel, en sommige voelen het ook echt zo vroeg in de zwangerschap! Ligt eraan waar je placenta ligt enzo. Ik voelde mijn mannetje met 12 weken al maar wist natuurlijk wat ik voelen moest. Mijn dochter voelde ik met 17 weken. GENIET!
Geniet er maar lekker van! De plopjes worden met en met steeds duidelijker en harder en daardoor wordt het steeds leuker!
Ik dacht eerst echt, wat is dit nou? Snapte er niks van. Het kriebelde zo erg, dat ik wou krabben maar dat werkt natuurlijk niet haha....
het leukste vind ik, dat je de kleine voelt als je in de rij van de suppermarkt sta of als je aan het werk bent dat de kleine dan even zegt hallo hier beneden daar word ik echt blij van groetjes en geniet van de kriebels ,van patricia
Het scheelt ook nog of je je placenta voor heb liggen... Dat had ik dus en dan is het vaak wat moeilijker te voelen maar dat komt later helemaal goed hoor
Ik heb mijn placenta aan de linkerkant van boven naar beneden liggen zeiden ze gister bij de echo. En daar kwamen ze er ook nog eens achter dan ik niet 16 weken was, maar 17 weken en 3 dagen
Vraagje Ik begrijp iets niet over placenta.. Als de placenta voor zit dan voel je het minder goed dan als het achter zit. Maar dat klinkt heel onlogisch. Kan iemand me dat uitleggen, en vanaf wanneer weet je hoe je placenta ligt? XXX Ik hoop mijn kleintje snel te voelen over paar weekjes
ik heb ook mijn placenta voorliggen, beetje aan de rechterkant. ik merk dat heel duidelijk doordat ik op die plek nooit schopjes voelde in het begin. het voelen gebeurd door je huid, je hebt namelijk geen zenuwen zitten in je placenta, dus voordat een schopje bij je huid is moet het eerst hard tegen de placenta aanduwen. nu ben ik een stuk verder en voel ik overal beweging. vergis je niet hoor, je hebt een voorliggende placenta, maar je hebt ook een placenta die voor de uitgang ligt. dat laatste is ernstig, want daar kun je bloedingen e.d van krijgen