ik heb een duobuggy gezien, maar die is van 6mnd tot 15kg nu lijkt 15 kg me nogal weinig...? maar ik heb weinig zicht op hoe snel ze nog aankomen na dat eerste jaar. mijn kindje is nu 15mnd en +- 12-12,5kg, hoe lang zou het duren voordat hij 15kg is?
Ik zat even te kijken op de groeicurve, maar dan kom ik uit op dat hij over ongeveer jaar pas 15 kilo weegt....
dat verschilt toch ook per kind? jou kind is 15 maanden en 12 kilo mijn kind is 14 maanden en nog geen 9 kilo. ik denk dat je even moet kijken naar hoeveel je kindje is aangekomen de laatste 3 maanden wie weet zit er een beetje een schema in.
Hoi Na het eerste jaar groeien ze ook niet zo hard meer als daarvoor. Als het een beetje stevige buggys is moeten ze er toch echt wel een poosje in kunnen lijkt me. Tessa
Volgens de groeicurve is een gemiddeld kind van 3 jaar ongeveer 15 kg Je verteld dat jou kind gemiddeld is, dus dan zou ik de groeicurve gewoon doortrekken zoals hij de laatste tijd gelopen heeft. Heb je een redelijke indicatie lijkt mij.
Beetje off-topic maar Dax is nu 6 maanden en op 3 ons na 10 kg... (en dat op een litertje melk zonder bijvoeding...)
@suzanne75: komt nog weer goed hoor. Jesper was met 6 maanden op alleen melk precies 10 kilo. Met 7 maanden was hij echter 10,3 kilo, ze gaan vanzelf minder hard groeien. Ik heb bij prenatal gevraagd over die buggy's en volgens de verkoopster gingen alle buggy's tot max 15 kg.
nou danisha is nu 14 maand en weegt 13 kilo.. Al zal ze 15 kilo wegen over een tijdje dan zou ik der toch moeten vervoeren in een buggy.. kan me niet voorstellen dat ze het niet houden..
Ach mijn Rick weegt nu waarschijnlijk ook wel zo'n 12 kilo en is bijna 11 maanden. Ik heb laatst wel een buggy gekocht die geschikt is tot 15 kilo. Ik verwacht niet dat die 3 kilo er snel bij zullen komen. En de verkoopster vertelde mij dat dat gewicht zo laag mogelijk wordt aangegeven door fabrikanten zodat ze geen claims kunnen krijgen. Maar dat de meeste buggy's echt wel wat meer aankunnen dan 15 kilo.
dan ga ik maar eens vragen aan de ha of zijn weegschaal wel klopt daan want dan is ie wel veel te zwaar. Hij heeft nu kledingmaad 96 ik weet niet of dat normaal is (off topic)