Qua kleding / schoenen en in de badkamer bezig zijn haha Als we in het weekend met elkaar weggaan ben ik eerder klaar dan hij en heb meestal in de tussentijd ook vast kleren voor de kinderen gepakt
Ojaaa hier ook zo eentje die met z'n benen over elkaar kan zitten. Vind ik echt geeeen gezicht! Toevallig laatst op d'r foto gezet(niet doelbewust) en hij zag het gelukkig ook wel. Hopelijk snel voorbij, vind het echt erg. ((Schaam))
Mijn man heeft een tijd in een roze autootje gereden. We hadden ook een donkerblauwe auto, stoerder model ook. We kregen elke keer van die reacties van 'oh, fijn dat je ook een autootje erbij hebt hebt nu' en dan keken ze mij aan. Als we dan zeiden dat het het autootje van mijn man was, zag je ze vaak schrikken. Mijn man interesseert het allemaal geen moer, ik vond het zelf wel grappig, maar ik geloof dat andere mensen het wel een beetje vreemd vonden.
Haha hij doet met ze moeder vaak het woord LB en eerst dacht ik wtf is dat? Het betekend lekker belangrijk hahaha dus hoor heel vaak LB
Mijn vriend is ontzettend ijdel en staat vaak langer voor de spiegel dan ik. Oh en hij vindt winkelen erg leuk Maar ik ben hier alleen maar blij mee en vind het heel fijn dat hij zo netjes en schoon is op zichzelf
Mijn vriend zit met z'n benen gekruist over elkaar net als een vrouw. Eerste keer dat ik dat zag dacht ik ook huh?? Verder houd hij van merkkleding, al krijg ik hem ook steeds meer in We kleding tegenwoordig. Oh ja en hij föhnt zijn haar.. Tja
Het enigste wat hij heeft is dat hij een echte koukleum is.. Dus als onze dochter 's nachts een keer wakker is.. En we moeten er uit dan zit ik gewoon in mijn onderbroek, met hooguit een t-shirt en komt hij met zijn deken(tje) naar beneden en wikkelt dat helemaal om zich heen, echt dan voel ik me de man hoor! haha
Hahaha grappige dingen om te lezen, ik dacht altijd dat de mijne uniek was in zijn vrouwelijke trekjes. Hij zit dus ook met zijn benen over elkaar gekruist en niet te vergeten, meestal zit hij dan en een beetje weg gedraaid op een bil verder heeft hij ook net wat meer tijd nodig voor de spiegel, alle plukjes moeten juist zitten. Ach ja als hij weer bezig is zeg ik altijd......een beetje gay is oké Want tja, ik zou in mijn gedrag wel een man kunnen zijn zo lomp dat ik ben dus we vullen elkaar perfect aan
Gelukkig niet. Mijn man is geen macho maar hij draait zijn hand niet om een autoband te wisselen Ik wordt eng van verwijfde mannen
Ben goed aan t denken.. hij heeft ook wat met geurkaarsjes. Heb hem heel duidelijk gemaakt in mijn zwangerschap dat hij daar echt even mee op moet houden.. ik had hg en moest al spugen bij t veranderen van houding.. andere kamer... en vooral geurtjes. sindsdien heeft hij er geen meer aangestoken. verder geen gay-trekjes echt een man...gister nog hij had zijn werk kleding aan, en we gingen naar de ikea, dus hij zegt ga me ff omkleden.. komt die beneden, zijn haar netjes in de gel.. schoon shirt aan.. en dan een trainingsbroek... uhm.... juist...
Noemen ze dit niet gewoon een metroman? Mijn lief heeft niet echt van dat soort dingen alleen rent hij wel weg voor wespen maar dat komt omdat hij allergisch is.