wanneer is jou man/vriend een beetje gay?

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Zittend plassen en bang voor spinnen, en de poep luiers niet willen doen
    Verder zegt hij heel vaak als Fem hard huilt: "misschien heeft ze een beetje pijn". En dan op zo'n tenen kromende manier..
    Maar hij is echt absoluut verder een man-man. Hard werken en weinig thuis.

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    #42 Biccy, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Mijn man heeft geen gay trekjes, hij is meer een nerd :D

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Als je puur af gaat op jou antwoorden in topics zou ik zeggen ja...

Die zijn soms zo lomp en lullig dst je zou denken dat een man ze getikt heeft

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hij huilt mee bij Greys Anatomy :D

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha mis echt de vind ik leuk knop!

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hij kan gewoon een uur met iemand telefoneren, ik word er gek van. En dan is het gesprek eindelijk gedaan en dan zegt hij "pffff die bleef maar praten" terwijl mn vriend zijn verhaal altijd 5 keer doet.
    Ik dacht altijd dat dat een vrouwending was.

Schoenen! Gek word ik er van! Het hele huis staat vol met schoenen van hem, ik heb er 3 paar

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi soms heeft ie een bepaalde beweging die hij doet die heel gay overkomt.
    Het is een hele lieve zachte man maar soms kan ie ook weer bruut uit de hoek komen.
    Hij zit vaak met zijn knieen over elkaar en gaat ook zittend plassen. Mijn zoon moet dat ook trouwens. Is lichamelijk ook beter trouwens.
    Hij is ook van de kaarsjes ed maar dat vind ik feen gay trekje en hij doet ook de wc's .

Mijn ex daarintegen... Toen ik hem leerde kennen dacht ik echt dat ie homo was. Hoge stem, van die vrouwelijke bewegingen enz. Maar nee hij bleek toch echt een vent ;) . Toen we later wat met elkaar kregen kwam ik steeds merr homotrekje tegen ;) Zo doet ie maskara op en deed wel eens oorbellen in. Hihi. Mijn zoon heeft zijn hoge stem gekregen hahaha lag me soms slap want hij is icm zijn add net truus de mier...

Overigens, mijn broertje is homo maar de dingen die hier aha als gay worden bestempelt heeft hij juist niet... ja hij is wel poetserig maar verder... zit nog steeds in de poep en piesfase :p

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ohhh en mijn man huilt bij mooie dingen op tv of bij de kinderen. Zitten we lekker samen te snotteren.

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Het enige wat ik kan bedenken dat hij als hij 'even' naar buiten gaat altijd staat te ouwehoeren, met de buurman, buurvrouw, achterbuurman, die van 3 straten verder.. Oh, en hij lust absoluut geen bier.

Maar het is echt een man. Werkt in de techniek, is super handig met zijn handen, iets minder met zijn communicatie, wil op vakantie dammen en hutten bouwen, krapt aan zijn zak en klaagt steen bij been als hij een pietsie verkouden is. I love him :D

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

#50 mamazeyad, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2013
    Hier ook echt een man man. Mijn vader is ook een man man maar maakte vroeger wel eens grapjes en kwam dan naar beneden in de jurk van mijn moeder of met lipstick en zijn haar met staartjes of nagel lak. Wij lagen altijd flink in een deuk. Mijn vader is ook een beetje ijdel en trekt homo altijd aan

O ja mijn man kan wel uren telefoonneren. En soms als we naar de stad gaan past hij tientallen broeken en uiteindelijk koopt hij de eerste..

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hahaha ik vind het wel grappig van TS Maar kan zoiets niet echt als gay noemen hoor! Vind het alleen maar erg lief van hem!

De mijne trekt wel homo's aan geloof ik... weet al van 2 mannen dat ze hem leuk vinden haha maar zelf heeft hij geen trekjes in die richting.

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hij heeft heel lang haar en vaak is hij er een uur mee bezig om elk haartje op zn plek te doen.:$ Alles aan zijn kleding moet dan ook echt perfect zitten. Ik ben dan allang klaar en roep soms tegen hem: je lijkt wel een wijf!

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dit dus;)
    Ik vind het 10x niks als hij zo zit.
    Juist omdat hij totaal niet gay is!

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn man is een beetje bang voor spinnen, maar aangezien ik bijna een flauwte krijg als ik een spin zie is hij toch altijd degene die ze zonder mopperen pakt en dan net doet of hij ze helemaal niet eng vindt :D.

Oh, en hij vindt motjes griezelig. Die wil hij gelijk doodslaan als hij ze ziet, terwijl ik die gewoon vang met een glas dan naar buiten laat.

Verder is het een "echte" man.

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn man wordt steeds mannelijker..
    Behalve bij zijn familie.. Dan is het gelijk beentjes over elkaar en maar tetteren en discusiëren.
    Heel grappig, maar dan duurt het wel weer een poos om hem weer mannelijk te maken haha.
    Oooh liet die van mij maar eens een boer na een HJ! Maar nee hoor, hij boert nooit waar ik bij ben! En ontsnapt er wat is het gelijk; oh pardon, sorry!
    Hij is netjes! Overdreven netjes!

16. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Hier een echte manman.

Moet zeggen, ik ben een beetje allergisch voor gaytrekjes bij mijn vriend, vind het echt erg hoe slecht dat misschien ook klinkt, haha

Vind het al 'eng' als hij tegen de hond zo'n hoog speelstemmetje op zet, al helemaal in het openbaar.

Overigens hebben wij meerdere gayvrienden dus het is niet dat ik daar iets tegen heb..

17. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Wahahahahahahaha heerlijke reactie !!!!

18. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hier ook vrees ik. Testosteronbom

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nope hier ook niet. Echt enorm mannelijk ;)

Valt me mee dat ik af en toe niet mee word gesleept aan mijn haar naar een grot ofzo haha

20. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Nooit! Een echte man! Niks gay aan

Deel Deze Pagina