Iemand enig idee waar ik een panty kan kopen. Heb nu wel leggings, maar een panty is toch ook wel fijn om te hebben. Ook wat feestelijker onder een jurkje of rokje. Maar ik krijg ze nog niet gevonden. Ik heb zelf maat 48. Gewone panty's (of een maat groter) zit me niet meer lekker, is knellend. Iemand een idee?
Ik heb ze laatst op prenatal.nl besteld, de XL maar die is voor mijn mt 46/48 toch wel krap. Ik heb ze ook gezien op BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij maar daar geen ervaring mee. Dus ik wacht de tips ook af H&M is enkel tot mt 44/46
Als h&m maar tot 44/46 gaat, is het voor mij te krap. Prenatal ook. Bij h& m pas ik wel in een gewone 48 (toen ik nog niet zwanger was), maar ik pas niet in de positie 48, die valt veeeeel kleiner. Bij miss etam ben ik geweest, en die krijgen ze pas in de herfst / winter... Vroeger hadden ze ook bij hema, maar nu ook niet.
Die link heb ik ook aangeklikt, en ze hebben er idd panty's: 60 denier in zwart en bruin, en in de juiste maat. Maar wel 16 euro per panty. Bij geen keus doe ik dat toch, maar toch wel prijzig. En ze hebben geen panty's, dit is meer een maillot / dikke panty.
Ja ik ben ook nog opzoek, ik draag ook graag een rok maar een legging is lang niet altijd gepast en soms heb je gewoon panties nodig onder een rok... Die van de prenatal zit het kruis mij te laag ( Oftewel, hij is gewoon te klein... ) dus ik was ook al aan het zoeken maar online zo duur... Ik overweeg om gewoon weer stay up kousen te gebruiken van evaly.nl ... Die had ik met ons trouwen ook aan en bleven perfect zitten, ze waren wel duur maar ik heb ze zeker 6 weken kunnen gebruiken in tegenstelling tot de meeste panties van de hema/wibra etc...
Ja, ik heb ook hold-ups van de hema, maar die plakrandjes werken niet altijd goed, en dan rollen ze naar je enkels....
Kunnen jullie geen gewone panty's aan? En dan een maat groter bijvoorbeeld. Ik heb tot op het laatst (41 weken en een mega buik) gewone panty's van de Hema gedragen en dan 1 a 2 maten groter. Die zaten heerlijk en gaven tenminste steun. Ik heb destijds 1 positie panty aangeschaft voor een bruiloft en dacht dus ook dat dit goed zat. Deze was hartstikke duur en zat dus voor geen meter met van die rare naden over de zijkant van je buik en geen steun. Ik zou eens gewone proberen als ik jullie was. Heb je veel meer keus ook.
Hallo Puck, Een maat groter.... ik heb 48, dus koop 48-52 bij de hema. Groter gaan ze niet. En dan is de verhouding ook weg. Iemand die een maat groter is dan ik, is niet dezelfde maat als ik nu ben. Je wordt namelijk alleen op je buik groter, en niet ook in beenomvang bijv.
Bij noppies hebben ze positiepanty's. Heb er laatst een aangeschaft voor onder een zwarte feestjurk. Zat erg goed. Ik vrees alleen dat ze deze maar in beperkte maten hebben, s/m en l/xl. Ikzelf heb maat 44, l/xl paste goed. Succes met zoeken!
die van prenatal zijn vrij klein als je ook langere benen(118 m) hebt en mt 46-48 . Nu kan ik hem aa maar had ook voor mijn zwagerschap mt 44. Bij colin 46-48 en zat hij snel te krap. De enige panty's die ik paste bij colin zijn de panty's van de zeeman..mt 52 dat gaat prima en paste ik zelfs met 36 weken buik nog in.. kost geen drol en ruimte zat.
Als ik panties koop die te groot zijn, dan zitten ze niet mooi om mn benen, dan lubberen ze in mn knieholte's en, tsja, zit gewoon niet mooi. Vandaar dat ik ook opzoek was naar een positie pantie. Maar ik ga 't straks zowizo maar proberen met een gewone panty, en anders hold up's. Maar NIET van de hema, maar die goede van Evaly verleidelijke beenmode die ik postte, die zijn speciaal voor grotere maten!
inderdaad bij zeeman of wibra een goedkope normale panty in de grootste maat die je maar kunt vinden!
Fijn dat jullie allemaal meedenken! Maar eigenlijk heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Alleen suusjeuh kwam met een link. Wel fijn trouwens, ga ze daar denk ik proberen als ik ze nergens anders kan vinden. Zoals ik al aangaf in mijn vraag vind ik het geen optie om een maat groter te proberen, en draag ik zelf een maat 48. XL van noppies of prenatal is dus geen optie. Ook holdups kunnen niet bij alles. Wel onder lange jurk. Maar als ik een rokje tot mijn knie aan heb niet. Als ik ga zitten, zie dan vaak een rand van de holdup. Ik heb lange benen, en de holdups eindigen niet boven aan mijn been, maar net wat boven de knie. Wie nog??? Hieronder nogmaals mijn vraag " Iemand enig idee waar ik een panty kan kopen. Heb nu wel leggings, maar een panty is toch ook wel fijn om te hebben. Ook wat feestelijker onder een jurkje of rokje. Maar ik krijg ze nog niet gevonden. Ik heb zelf maat 48. Gewone panty's (of een maat groter) zit me niet meer lekker, is knellend. Iemand een idee? "
buiten hele dure panty's nee zijn er geen zwangerschaps pantys waarvan ik weet boven mt xl of 46/48 en dat is te krap.
Op die link zie je dat die holdups wel hoger zitten, of je moet meer als 2 meter lang zijn, maar bij mij zitten ze echt tot boven aan mn bovenbenen. Ik ben 165 dus als jij wat langer bent komen ze nog niet bij je knie uit. Ze zijn echt veel en veel beter als de holdups die je in de winkel koopt. Ik denk dat 't voor mij ook de enigste mogelijkheid is voor de winter. Een maillot voor dagelijks durf ik nog wel te 'verbouwen' van een gewone maillot, inknippen en wat ruimte voor mn buik maken ofzo, maar met panties word het gewoon lastig vrees ik...
Ja, wij verkopen mooie positiepanty's van het merk Trasparenze perdue. We hebben ze in elke gangbare maat dus van 36 tot 48. 20 en 60 denier, zwart en huidskleur. We vragen voor de 20 denier 7,50 en voor de 60 denier 9,50 voor en dat is exclusief eventuele verzendkosten! PB me maar als je interesse hebt.