Die van mij is ook (nog) niet geplopt, denk ook niet echt dat het gaat gebeuren. Heb altijd een hele diepe navel gehad en nu kun je een beetje het einde ervan zien!
Die van mij is al vroeg geplopt.. (leuk woord trws) Denk met 20 weken al. Mijn buik staat ook erg naar voren dus denk daarom.. Nu met 35 weken is de huid rond de navel enorm strak en bij een harde buik gaat de navel naar binnen.. Heel apart..
Ohh wat een hoop ongeplopte navels! Ik wist niet dat plopnavels zo zeldzaam zijn hihi Moet de mijne straks maar extra koesteren, als ie weer trots door mijn kleding heen verschijnt
Hij is in 3 zwangerschappen nog nooit geplopt. Ik hoop dat het nu ook niet meer gebeurt. Mijn man zou het zooooo grappig vinden als het wel gebeurt, dat gun ik hem echt niet, haha.
Bij mijn oudste met 16 weken Bij mijn 2e met 14 weken Bij mijn 3e was ie nog steeds geplopt toen ik al zwanger werd, met de loop van de tijd issie gewoon 1 geworden met mijn huid brrr. Nu steekt ie weer uit hihi.
Bij mijn zoontje pas heel laat in de zwangerschap, vermoed rond 35 weken maar is eigenlijk nooit geplopt werd gewoon vlak. Deze keer is mijn navel al vlak sinds 18 weken ofzo