ik ben nu 22 weken en heb de hele avond al last van harde buiken. ze houden niet lang aan. doen niet echt heel pijnlijk. maar komen wel om de 5 a 6 min. weet eigenlijk niet of uk nu moet bellen of gewoon proberen te slapen....
Hoop voor jou dat het afgezakt is. Ik zit ook alleen in de woonkamer met harde buiken, maar met mijn termijn is dat wel normaal. Succes!
Als ze regelmatig komen is het volgens mij minder goed rond jou termijn. Dan gaat het meer naar weeën toe. Ik heb er nu ook veel last van savonds maar dan houden ze 1,5 uur aan een paar minuten niets en dan weer een hele tijd hard. Het kan zijn dat je teveel doet. Heb je gebeld naar de vk?
harde buiken blijven plus vandaag heel veel overgeven. het overgeven komt door extreem veel spanning en verdriet. die harde buiken waarschijnlijk ook..
Dan is dit de reden ook van je harde buiken. Je lichaam geeft aan dat je je rust moet nemen. Ik ben gestopt met werken met 22wk door de harde buiken. Helaas vandaag ook al sinds vanmiddag last van harde buiken..ook ik durf niet te bellen
rust nemen.. ik zou willen dat ik dat even een dagje kon.. we hebben net te horen gekregen dat de kanker terug is bij mijn vriend. deze keer erger. hoe kan ik nu nog ontspannen.. ik weet het allemaal even niet meer ik ben zo stuk en maak me daarnaast dus ook nog zorgen om die harde buiken en het overgeven.. ik wil eigenlijk niet bellen omdat ik nu sterk wil zijn voor mijn vriend en voor de twee oudere kids
Lieve Tasha, Wat een ontzettend naar bericht, ik kan me voorstellen dat je lichaam daarvan in de stress schiet. Knuffel
Oei Tasha wat een klote bericht! Ik begrijp je stress momenten en het overgeven wel. Heb zelf ook heel veel last gehad van harde buiken toen ik dat zelfde nieuws kreeg van mijn vader Gelukkig gaat het met hem beter en staat hij er positief tegenover..dus dat doet me goed. Ik zou verder wel gewoon bellen..je hoeft niet sterk te zijn..echt niet Heel veel sterkte meid!
Tasha... wat heftig! Logisch dat je lichaam daarop reageert. Probeer toch rust te nemen. En bel de VK! Die is ervoor om je gerust te stellen. Sterkte!
bedankt voor de lieve berichtjes. net toch maar even het ziekenhuis gebelt. (ik loop bij de gyn) antwoord was zolang de harde buiken geen pijn doen gewoon rust houden, me niet druk maken enz. als ik over een paar dagen nog last heb van het overgeven dan moet ik weer bellen. ik voel me op dit moment zo slecht... misschien komen er boze berichten van wat ik nu zeg.. verstandig weet ik dat ik iets kostbaars bij me draag en ik zo voorzichtig moet zijn.. maar mijn gevoel zegt zulke stomme foute slechte dingen.. alles wat ik wil is dat mijn vriend beter word. ik wil geen kind zonder hem... mijn roze wolkje is zo omgeslagen dat ik niet eens meer zwanger wil zijn. en mijn vriend en mensen in mijn omgeven zeggen dan ook nog eens kei hard dat als hij niet beter word ik altijd nog iets van hem heb als hij er niet meer is... als ik daarop zeg dat ik niet zijn kind wil maar hem wil dan mag ik dat niet zeggen... verstandig weet ik dat ik dat niet mag zeggen maar pfff snapt dan niemand dat mijn verstand en gevoel even niet op 1 lijn zitten.. wat is het leven soms zwaar k*t
Ik vind het niet meer dan logisch dat je zo denkt. Dat heet liefde voor je vriend. Dat anderen dat niet begrijpen is HUN probleem. Ik wens je veel sterkte toe.