hier de oudste met 40+3 de middelste met 40+3 en de jongste met 39+6, dus allemaal om en nabij de uitgerekende datum, ben bij de middelste en jongste wel gestript.
Hoi hoi, Nou de eerste 34.3. Hoop eigenlijk niet dat dit weer gebeurd. Lijkt me leuker dat het volgende kindje wat langer wil blijven zitten, mocht het allemaal zover zijn
ken wel dat ze zeggen dat de bevalling van de tweede meestal sneller gaat. Dat hij/zij ook sneller asl de eerste geboren word ken ik niet.
Eerste kind 43 weken (ja dan is het voor de volgende al niet zo moeilijk meer om eerder te komen ) Tweede kind 39+2 via geplande ks ivm stuitligging. Eerste bevalling (vanaf de eerste weeën tot aan de spoedkeizersnee) ongeveer 60 uur. Tweede bevalling om 7 uur opgenomen en om 8.30 uur geboren dus 1.5 uur Groetjes ANita
De eerste kwam 5 dagen eerder. De tweede kwam 10 dagen na de uitgerekende datum. Pfff, was ik het even zat, had verwacht dat hij ook wat eerder zou komen, maar nee, had zat wel goed blijkbaar.
Volgens mij is daar geen peil op te trekken. Maar goed, voor je statistieken : 1e met 39+5 2e met 38+4 3e met 37+2 4e met 38+4 (ingeleid na versie)
hier allebeide heren kwamen 2 dagen voor de uitgerekende datum (op een donderdag) Jelle om kwart over 4 hendrik kwart voor 12 dus ja hier klopt het 4 en half uur eerder kwam de tweede haha