Wat trekken jullie je kindje aan in bed met deze warmte? Ik twijfel tussen een rompertje en dun slaapzakje of een pyjame met lakentje.
mijn dochter is wel wat ouder, maar vanavond en gister alleen een romper. Het lakentje ligt in bed en ze kiest zelf of ze dat over zich heen trekt. Als de temp. wat hoger wordt zoals afgelopen vrijdag dan alleen een luier.
Hier een rompertje met korte mouwtjes en een dun slaapzakje. Had hem eerst onder een lakentje, maar hij slaapt gewoon liever in een slaapzakje. Zonder mouwtjes kreeg hij het 's nachts weer net iets te fris en werd wakker. Vind het wel moeilijk, meestal voel ik 's avonds voor ik zelf ga slapen nog even aan zijn nekje of hij niet te warm aanvoelt. Oh ja, hij ligt hier op een Purflo matras, dus hij heeft totaal geen warmte van het matras zelf.
In rompertje en dan onder een lege dekbedhoes, of zonder rompertje maar wel pyjama aan en dan onder de lege dekbedhoes. Slaapzak hebben we net min of meer afgeschaft hier.
Ligt eraan... als het 22/23 graden is op zn kamertje doe ik alleen dunne slaapzak... Zoals nu is het 26 graden en dan slaapt ie alleen in een romper.
Eigenlijk gewoon kijken wat je zelf ook ongeveer doet. Ik slaap nu ook in een dunne pyjama onder een lege dekbedhoes
Robyn slaapt met dit weer alleen in een romper, zonder lakentje. Vorig jaar met dit soort weer ook gedaan.
Onze kleine man slaapt momenteel in een rompertje zonder mouwen en een puckababy (wel met zijn armen er uit). Gisteren en eergisteren was het erg warm op z'n kamertje en toen sliep hij alleen in een luier en de puck.
Momenteel ligt ze in alleen een (kortmouw)romper zonder slaapzak of laken. Normaal heeft ze altijd wel iets van een slaapzakje aan, maar het is gewoon zo benauwd en ze zweet in alleen haar rompertje al. Ze slaapt er perfect op, dus prima!
rompertje korte mouw dunne slaapzak en een lakentje meneer was alleen maar aan het draaien zonder lakentje en ging rug buik buik rug zijn bed in de rondte tot diep in de nacht erg fijn iedere keer janken dan lag hij weer klem en kon niet meer terug dus vandaar het is gelukkig ook niet extreem heet op zijn kamertje
tip voor laken lovers: mijn zoontje wil graag een laken over zich heen gespannen en slaapt moeilijk los of met slaapzak. maar ja is nu best warm. dit werkt: laken in de lengte een aantal keer op vouwen en over het boven lichaam spannen en zijkanten in stoppen. zo heeft die wel het laken gevoel maar ligt de onderkant vrij om af te koelen.
Met die erge hitte alleen een luier. Vanmiddag alleen een romper. Vanavond een romper zonder mouwen en dunne slaapzak.
jamie is al anderhalf, die ligt nu bijna in zijn nakie alleen een pamper dus.. hij heeft wel een dekbed op bed liggen en als hij het koud krijgt dan trekt hij dat wel over zich heen... eline is bijna 4 weken en die ligt in een romper met korte mouw en een lakentje... tis best warm bij ons (een graad of 24 25 ofzo..)
hier de afgelopen avonden 27/28 graden. Tim slaapt in zijn luier in een dunne slaapzak. wanneer de temp onder 25 graden gaat, dan wellicht romper met korte mouwen en slaapzak. Ik ben al snel bang dat hij snachts wakker zal worden van te koude armen.