♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (0) : 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Buiten de lijst (0): Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ah op dit topic heb ik gewacht! Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD 27 september Als mn cyclus meteen regelmatig is dan maar daar ga ik gewoon ff vanuit. Wil graag op de lijst
♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (0) : 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (1): Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (1) : Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Buiten de lijst (0): Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
We zijn nu 1 jaar bezig en nog zonder resultaat. Daarom in juli naar de HA gegaan en die heeft ons gelijk doorgestuurd naar de gyn. Ik gebruik namelijk al ruim 9 maanden ovu testen en ik temperatuur. Hierdoor weet ik dat ik iedere maand een eisprong heb en klussen we heel gericht, maar toch helaas nog niet zwanger geweest.
Ah oke, wat vervelend dat het nog niet gelukt is! Hopelijk wordt deze ronde echt jouw ronde en mag het lukken je pendels zien er in ieder geval goed uit voor september!!!
Ja zeker vervelend. Een jaar geleden heel bewust gestopt na afstuderen, trouwen en allebei een vaste baan. We willen het zo graag en het is iedere maand weer een grote teleurstelling. Ik heb dagen dat ik er echt even doorheen zit, maar op andere dagen zie ik het weer wat positiever in. Ik hoop ook dat de pendels gelijk krijgen! Ik ben in mijn vruchtbare dagen lekker een weekje op vakantie in Turkije dus hopelijk heeft dat ook een goede invloed.
Wat verschrikkelijk, als je eenmaal de stap neemt om voor een kindje te gaan dan wil je het natuurlijk het liefst zo snel mogelijk. Dan gaan de maanden waarschijnlijk heel langzaam. Dat is wel fijn van die vakantie, hoor toch vaak dat het dan wel lukt! Zal voor je duimen meis!
Hi dames! Mag ik ook op de lijst? Ik heb een onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer m'n NOD is. Dat weet ik waarschijnlijk wat verder op in de cyclus want ik voel m'n eisprong redelijk goed. Dit is ook gelijk de laatste ronde dat we het proberen. Ons jongste zoontje is namelijk in Juli geboren met een hele moeilijk start (we waren uitgerekend in augustus). Daarom zie ik het niet zitten weer in de zomer uitgerekend te zijn. Mocht het deze ronde dus niet lukken dan proberen we het vanaf december weer. Of ben ik dan heel raar....? Derdedroppie, 27 jaar, 2e ronde, vierde kindje
Hoi meiden, Ik wil toch ook maar hier op de lijst.. Bij de gyn was er nog geen dominant eitje te bekennen. Dus de. Praat ik liever hier alvast mee😊 Mandy3, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde na miskraam, NOD onbekend
Wat k*t meis.. Hopelijk kunnen jullie wat met de uitslagen die je woensdag krijgt.. Wij zijn nu ook "al" 9 maanden bezig.. Wel 1x zwanger geweest maar dat is helaas geëindigd in een miskraam. Had het echt een plek gegeven, maar heb er nu soms wel moeite mee.. Zou nu kunnen weten wat t geslacht zou zijn, ik zou het kindje kunnen voelen, kamertje inrichten enz.. Helaas sinds miskraam niet meer ongesteld geworden..
♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (0) : 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (1): Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (3): Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Derdedroppie, 27 jaar, 2e ronde, 4e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
kut voor je zeg van je miskraam! Vervelend ook dat je cyclus nog niet op gang is gekomen.. Moet je daar gewoon vanzelf op wachten of gaan ze het opgegeven moment wel opwekken? Hoop voor je dat je snel een plakbeeb hebt!!
Hoi Derdedroppie Ik heb je net op de lijst gezet. Persoonlijk zou ik gewoon doorgaan, omdat je natuurlijk niet weet hoe lang het nog gaat duren voordat je zwanger bent. Maar die keuze moet je zelf maken.... En het kan bij deze zwangerschap heel anders gaan.. Succes met je keuze, hopelijk is het niet nodig en ga je gewoon zwanger worden in september!
Gyn raad medicatie af.. Gaat vruchtbaarheid en de natuur tegen. Dus ik neem ze niet.. Dus inderdaad afwachten