Ik heb zojuist een Kruidvst 2v5 gedaan. Ik gok dat ik 8dpo ben. Binnen de tijd ontstond er een tuurstreepje. Eerder bleven ze altijd hartstikke wit. Kan het zijn dat dit toch het voorgedrukte streepje is? Heeft iemand dat Eerder gehad? Ik krijg het niet op de foto, zo tuur is het. Wellicht zometeen als het wat meer opgedroogd is.
Het is met het blote oog te zien. De test is nu zo'n 20/25 minuten oud en het streepje is wat meer ingedroogd. Ik weet niet of het te zien is na het uploaden.
Ik heb geen ervaring met deze testen. Volgens mij heb ik hier op t forum wel eens gelezen dat deze testen soms voorgedrukte streepjes hebben, maar dat weet ik niet zeker. Ik zie 'm in ieder geval ook .
Bedankt voor je reactie. Ik heb net de andere test ook maar gedaan. Het is natuurlijk veel te vroeg, i know.. maar de nieuwsgierigheid en leuke spanning wint het van mij haha. Die andere test geeft ook een tuurstreepje. Gister was de zelfde test helemaal wit.. dus dan zal er toch iets gaande zijn! Heb even test foto's gezocht van mijn vorige zwangerschap, toen testte ik op 8dpo ook tuur. Ben zo benieuwd nu!
Zo begon het bij mij ook. Megatuur, maar binnen de tijd en amper op de foto te krijgen. Spannend hoor, ik duim voor je
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer was jij begonnen met testen? Ik vind het ook wel weer spannend hoor..
Ik heb nooit een voor gedrukt streepje gehad in 6 zwangerschappen. Maar sommigen wel. Ik zie wel echt een streepje hoor, spannend!
Ik heb met Kruidvat 2 voor 5,- nog nooit een voorgedrukt lijntje gehad. Zwanger had ik een streepje niet zwanger was die witter dan wit. De blauwe testen ( met blauwe lijntjes) die hebben wel voorgedrukte streepjes.
Vanochtend getest en hij is weer positief. Hij is licht, maar makkelijk te zien.. hoef nu niet in ander licht te staan/in een gekke hoek te houden haha. Maar ik krijg hem niet op de foto .. heb in allerlei lichten, met en zonder flits geprobeerd, maar je ziet dan echt weer zo'n heel licht streepje, terwijl hij er in het echt duidelijk staat. Morgen zou hij donkerder moeten zijn, dus dan post ik een foto als hij weer positief is! Ik heb iig net als bij mijn vorige zwangerschap, weer dat mijn buik niet helemaal lekker zit. Veel borrelende darmen wat een soort vol gevoel geeft.
Ooo zo vroeg heb ik niet getest met deze, pas op 12 dpo.. maar als het streepje ook echt roze kleurt dan moet het wel positief zijn!!! Ik zie m in ieder geval ook. Spannend!!!
Ik krijg het het er niet goed op. Hij stond er na 2 minuten, dus het is sowieso geen indroogstreepje. Er is iets gaande en nu hopen dat het blijft plakken! Morgen is de 48u weer om, dus dan zou hij echt een stukje donkerder moeten zijn.
Deze is de foto van die van vandaag?? Hoe lang na het nemen van de test heb je de foto gemaakt? En idd klopt, morgen is het 48h na je eerste test dus dan zou die in principe een stuk donkerder moeten zijn! Ik zie overigens wel iets op beide testen! Maar die van gisteren was ruim na afleestijd genomen, de foto, dus durf ik niet zo goed te zeggen om heel eerlijk te zijn! Ik hoop echt dat je morgen een mooie oploop hebt en dan ook binnen afleestijd of heel kort daarna een foto kan maken! Succes, het ziet er in iedergeval veel belovend uit!
Ja hoor ik zie hem! Ik kan me niet voorstellen dat je op meerdere testen vals positief zou testen hoor. Spannend zeg!
Ik denk inderdaad dat er wel wat gaande is hoor.. ik ken de voor gedrukte streepjes wel maar die zijn echt grijs en deze kleurt echt wel roze!! Ik duim voor je dat je morgen een mooie test in handen hebt
Gisteravond een testje gedaan omdat ik bij onze zoon een middag/avond tester was. Deze was weer positief, gewoon duidelijk te zien. Vanochtend had ik een druppel bloed en een negatieve test.. dus hier is het over. Heb 5 testen gedaan afgelopen dagen en allemaal positief, gister ook wat donkerder dan de dag daarvoor, dus er was wel iets maar dat is mis gegaan. Ben nog nooit op dag 22 / 10dpo ongesteld geworden, dus het gaat allemaal wel heel gek. Mijn borsten doen ook nog pijn. Nu afwachten op de menstruatie. Bedankt voor het meekijken!