Ik heb net de test gekocht, en morgen ochtend ga ik het eindelijk doen. Ik vind het zoo spannend. Nog steeds telkens het gevoel dat het elk moment door kan komen maar nog geen druppel te zien
test is negatief. Ik snap het niet meer. Zit nu op dag 33. Dus mijn cyclus zal wel langer geworden zijn ipv korter met clomid. Ik begin de hoop op te geven. Nu hoop ik dat het snel doorkomt dan kan ik aan een nieuwe ronde beginnen. Dit keer ga ik wel echo’s eisen rond de eisprong
Ach wat naar meid, had echt op positief nieuws gehoopt zou ik zeker vragen, vind het ook niet normaal dat ze je zonder begeleiding maar wat laten begaan.
Balen. Helaas was je eisprong dus later zoals ik al zei. Iets wat heel normaal is met clomid omdat de folikels vaak groter worden. Ook kan een te groot folikel niet springen, maar uiteindelijk een cyste worden (wat dan oplost met je ongi). Mog meer reden om niet meer ongecontroleerd aan Clomid te beginnen. En als je gyn hierin niet meegaat, dan zou ik een andere gyn vragen of overstappen van ziekenhuis. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.