Ik heb hier al eerder iets geplaatst over stolsels die ik verloor...Ik ben toen bij de gyn geweest om een lang verhaal kort te maken, hij zag een eisprong verder zag alles er goed uit... we hadden de dag ervoor seks gehad omdat ik dacht dat mijn eisprong 2 weken eerder was en ik dacht dat ik bijna ongesteld moest worden. Met een evt. zwangerschap hielden we rekening, toen ik een dag overtijd was heb ik getest dat was negatief, ben toen aan de pil gegaan omdat ik een beetje oranje/bruinig slijm kreeg en in de gebruiksaanwijzing stond dat je op de 1e dag van je menstruatie moest beginnen. Pil gaan slikken en verder niet meer aan gedacht, niet ongesteld geworden trouwens maar ik dacht als ik de pil ga slikken misschien houdt die het dan wel tegen. Totdat ik 3 dagen geleden wel ongesteld werd, het is ong. 4 weken geleden dat ik getest heb. Gelijk die eerste dag veel buikpijn (maar dat had ik anders ook) en langs mijn tampon kwam iets mee, dit heb ik opgevangen en het leek erg op de miskraam die ik vorig jaar had gehad, maar dan zonder vruchtje. Ik heb het al aan een vk laten zien en die zei dat het wel eens een vruchtzakje kon zijn. Ik vroeg me af of een van jullie hier ook naar zou willen kijken. En kan het als het een miskraam is geweest door de pil gekomen zijn? Bedankt!
Hallo, Als ik de foto zo zie denk ik inderdaad ook aan het vruchtzakje, dus helaas een miskraam. De oorzaak is helaas niet te zeggen. Groetjes Ineke
Bedankt voor je reactie, dan gaan we daar maar van uit... Zegt het ook nog iets over de kans dat je miskramen kunt krijgen of is het gewoon pech? voor mijn dochter heb ik ook een miskraam gehad namelijk...