Kan de menstruatie een maand overslaan? Geen ongesteldheid en negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NinaN, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Graag zou ik wat aan jullie willen voorleggen:

Mijn laatste menstruatie is begonnen op 26 mei, wat betekent dat ik nu gezien mijn cyclus van ongeveer 36 dagen al ruim over tijd ben.

Ik heb al verschillende test gedaan, maar allemaal negatief. Verschillende merken ook. 2v5 van het kruitvat, action en vanochtend de clearblue digital.

De afgelopen week had ik (voor mijn gevoel in ieder geval) allemaal symptomen en voelde ik me vreselijk.
    Voel me sinds vanochtend kip lekker, geen gekke symptomen en ik voel me ook heel rustig en relaxed in tegenstelling tot de afgelopen dagen.

Dus ik denk nu: misschien gewoon een maand niks. Ik heb nooit de pil geslikt en ben net 31, dus geen ontpillen of overgang hahaha. Een kindje is al een jaar van harte welkom bij ons.

Wat denken jullie? Gebeurd het weleens bij jullie?

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ben je toevallig nog aan het testen met ovulatietests? Het kan zijn dat je ei niet is gesprongen. En zonder ei meestal ook geen menstruatie..

3. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Dat weet ik niet Jemima, ik gebruik namelijk geen ovulatietesten. Heb dat één maand gedaan en voelde me daar vreselijk bij. Dus samen besloten om dat niet te gaan doen.

Maar wat je zegt zou natuurlijk goed kunnen. Dank je, want ik had daar nog niet aan gedacht.

Sowieso geen hoop meer op zwangerschap? Oftewel: zal ik dat maar uit mijn hoofd halen? En na hoeveel tijd zonder menstruatie zou ik de huisarts moeten bellen?

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Dat weet ik niet... Geen idee hoe lang normaal is, maar je kan altijd bellen wanneer jij je onprettig voelt.
    Maarrrr, zolang je ei nog niet is geweest is er nog hoop toch? Kansen zijn pas verspeelt als je eitje geweest is!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Het kan zijn dat je ei nog moet springen. Ik dacht ook een redelijk regelmatige cyclus van 36 dagen te hebben maar nu al 2 keer een laat ei gehad. Afgelopen zaterdag op dag 36 dus pas een positieve ovulatietest gehad. Dat maakt deze cyclus ongeveer 50 dagen.

6. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    OK, bedankt dames!
    We wachten het maar af - er is toch niks aan te doen.

Hoe is het met jullie?

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik heb één keer een menstruatie overgeslagen. Had toen ook negatieve testen, negatieve bloedtest bij de huisarts (na een week overtijd) en op de echo die ik toen nog een week later heb laten maken, was ook niks te zien. Precies een cyclus later werd ik wel weer ongesteld. Dus ja, het kan...

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    het kan ik heb het 2 keer gehad

1 x toen ik in Amerika was (flinke jetlag etc)
    1 x in de zomer tijdens een hittegolf.

9. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Dat kan natuurlijk ook Pluk, immers, vorige week sprak men ook over een hittegolf...

Jolandadjk: veel sterkte voor 17 augustus!

Deel Deze Pagina