Ook zo snel afgeleid in de wachtbank weken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SabHout, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabHout

SabHout Niet meer actief

Oke.... ik erger me soms aan mezelf. Ik weet dat de tijd echt niet sneller gaat door mijn kwaaltjes te blijven analyseren en door te blijven dagdromen over "wat als..." Maar ehmm, het gebeurt gewoon! Vermoeiend.... Ik ga verdorie een weekend weg naar een hele leuke stad maar met mn hoofd zit ik continu bij mn cyclus.
    Pffff. Bestaat hier geen uitknop voor? :p

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha denk het niet. Ik ben ook met elk kwaaltje bezig. Maar het gekke is dat ik nu amper kwaaltjes heb. Dus wie weet een goed teken! Zondag is mijn NOD. Vorige keer had ik ook amper kwaaltjes...... Alleen wat steken in tepels soms en pas net voor NOD wat steken her en der in buik.

Heb wel waterige afscheiding...

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nope, geen oplossing voor :)

Kwaaltjes zeggen helaas niks dus analyseren heeft geen zin; ELK kwaaltje die je nu voelt, kan ook door een "gewone" schommeling in hormonen veroorzaakt worden (dus menstruatie, of voorbereiden daarop of even minder weerstand waar je hormonen op reageren etc.

Ik had elke ronde kwaaltjes en bij de laatste niet en was toen zwanger; ook DAT zegt niets want er zijn er genoeg met veel kwaaltjes die zwanger blijken.

Sterkte deze tijd!

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    pff erg is dat he! Ik zou ook willen dat er een uitknop op zit maar helaas.. gelukkig is morgen mijn nod.. gisteren nog een negatieve test. Heb me voorgenomen om voortaan echt tot mijn nod te wachten (dit was pas ronde 1)..

Bij mijn zoontje testte ik ook pas laat positief..

Heb de hele avond al van die menstruatie achtige krampen, dus ik verwacht eigenlijk morgen gewoon ongesteld te worden. Durf ook eigenlijk niet te testen, stom he!

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik ken het zeker. Van menstruatie tot ovulatie valt het nog wel mee maar op dat wachtbankje denk ik maar aan 1 ding.

En mannen snappen daar dus echt helemaal niks van....

6. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    de tijd kruipt voorbij hier!!
    Deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt (na bijna een jaar is mijn cyclus is eindelijk weer normaal)
    Dusja, ik bén ongeduldig! haha
    Kan me niet snel genoeg gaaan.

Dus als jij de uitknopt vind van het analyseren, laat mij het even weten! :p

7. SabHout

SabHout Niet meer actief

O wat heerlijk om dit te lezen! Vervelend dat jullie ook geen uitknop hebben hihi, maar gedeelde smart...
    En inderdaad mannen snappen al die poespas niet. Maandje meer of minder, who cares!

Ps: Weet allang dat de kwaaltjes analyseren hetzelfde is als koffiedik kijken natuurlijk ;) het vervelende is dat je er last van hebt en ze dus moeilijk te negeren zijn!

8. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja als jullie die uitknop gevonden hebben wil ik ff weten waar die zit :D:D:D. Toen we het er over eens waren dat we een kindje wilden zeiden we: "we laten het op zijn beloop"....
    Nou zit ik nog maar in ronde 2 en word al gek van mezelf. En manlief... die snapt er niks van :(:(:(

Hopelijk wordt dat nog wat minder? :D

9. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey sabhout !!

Zit je je ook gek te maken haha weekendje weg moet toch beetje afleiding geven...
    Herken je dit dan ook dat je dan lekker weg bent en er idd tijdje niet aan denkt en dan opeens te binnen schiet dat je er niet aan denkt 😳...oeh en er dan snel weer heel de dag aan denkt dat je er even niet aan moet denken... Haha volg je hem

Hier ook nog het zelfde pffff
    Ben er helemaal niet mee bezig hoor maar niet heus
    NOD komt weer erg dicht bij....😛

Groetjes

10. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Oh jaaaa!!! Die daaaagen tussen (vermoedelijke) eisprong en nod.... Oeh een steekje hier, een krampje daar, hoe voelen m'n borsten vandaag eigenlijk? En dan 2 leuke weekeinden voor de boeg en geen druppel willen drinken, want stel...! Pffff doe mij ook maar een uitknop.
    Hang in there iedereen!

11. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    hoe is het nu met iedereen hier?
    Het wachten nog vol gehouden en afleiding kunnen vinden?
    Iemand de uitknop van analyseren nog gevonden? ;)

Ik heb me vermaakt door serie's te kijken en van het warme weer te genieten en wat verslagen voor mijn studie te schrijven..
    Maar kan niet ontkennen dat ik er niét mee bezig ben geweest hoor! Integendeel.. mijn vriend wordt gek denk ik haha

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Nope, ik heb de knop nog steeds niet gevonden. Eerst had ik juist op m'n werk nog wel wat afleiding nu merk ik dat ik zelfs daar bijna nog maar aan 1 ding denk en als ik de kans krijg ZP zit te lezen.

Het Pinksterweekend ben ik er lekker op uit getrokken en toen was ik er echt niet zo mee bezig, maar misschien omdat m'n NOD nu toch echt nadert ben ik er nu weer zo mee bezig.

Deel Deze Pagina