Hallo allemaal, Vandaag heb ik me aangemeld op zwangerschapspagina. Ik ben in april gestopt met anticonceptie (nuvaring) en ben vrij regelmatig ongesteld. M'n vriend en ik willen heel graag een kindje en gaan vanaf deze maand actief proberen om zwanger te worden. Aan familie en vriendinnen ga ik het nog niet vertellen, we gaan eerst maar es afwachten of het allemaal mag en kan lukken... Toch vind ik het wel allemaal heel spannend en hoop ik er hier lekker over te kunnen kletsen. Dus zijn er nog meer meiden die voor het eerst gaan proberen om zwanger te worden en zin hebben om daarover te kletsen? Groetjes, Jammie
Hoioi, Wat leuk! Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken. Ook wij zijn een nieuwe poging gestart om zwanger te worden. Ik vind het allemaal erg spannend en heb zo weinig geduld. Hahaha Groetjes
Hey Jammie, Welkom op het forum. Het is zeker spannend als je net bent gestopt met de pil! Het is maar afwachten hoe alles gaat lopen. Het is inderdaad beter om even een tijdje niks te zeggen tegen familie, dan kan niemand ook verwachtingen hebben van jullie. Succes met alles meid! Groetjes Vanilia
Hi Jammie, spannend hoor! Wij zijn maart/april gestopt met de pil en hebben het aan bijna niemand verteld Alleen aan mijn twee beste vriendinnen en mijn moeder...haha, kon het niet voor me houden! Hoop voor jou dat het snel raak is!
Lieve meiden, We proberen het aantal grote topics te beperken. Er zijn een heleboel andere topics waarbij jullie je kunnen aansluiten. Heel veel succes met zwanger worden. Deze doe ik dicht! groetjes prinses