Goedemorgen allemaal! Ik heb gister na de miskraam eind november weer positief getest!♡ Ik ben zo blij! Nu deed ik vanochtend een predictor early na de dipstick van gisteren. Ik lijk verder te zijn dan ik in eerste instantie dacht. Zijn er mensen die aan de hand van deze test kunnen schatten hoeveel dpo ik ben? Ik had dat hier wel eens zien gebeuren geloof ik. Heb het deze maand even helemaal losgelaten en heb dus ook geen ovulatietesten gedaan Ik ben benieuwd!!
Gefeliciteerd! Ik denk ergens 14 dpo. Ik deed m’n eerste predictor (achteraf bezien) rond 15/16 dpo en toen was de teststreep duidelijker dan de controlestreep. Zie foto
Ik vind de test streep net iets duidelijker dan de controlestreep. Bij mij wad dat op 15 dpo Van harte gefeliciteerd
ik zie dat de testlijn donkerder is dan de controle streep. Mijn ervaring was dat ik zo'n test had op 12 dpo alleen ik had de innesteling al op 4 dpo dus ik vermoed net als de andere dat je ronde 15 dpo zit
Dankjullie allemaal! Ik had m vergeleken met mijn predictor van de vorige keer, maar deze was echt veel donkerder dan die van toen. Wellicht heeft die miskraam daar ook wel iets mee te maken. Ga ik nu van 14/15 dpo uit
Ja ik had in de avond en nacht soort menstruatiekrampen. En de ochtend na die nacht begonnen ik kwaaltjes op te merken. Toen heb ik gegoogled en zag ik dat je 2 a 3 dagen na innesteling positief zou testen met een hele gevoelige test. Daarom heb ik op 7 dpo al getest en bleek de test positief. Anders wacht ik altijd tot 10 dpo