Hallo meiden! Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb op 1 maart mn laatste pil ingenomen, 7 maart ontrekkingsbloeding gehad, toen 13 april ongesteld geworden. Dus had een cyclus van 36 dagen. Nu dacht ik op 25 april mn eisprong te voelen. Had aan de rechterkant ineens heel erge kramp in mn lies en daarna begon mn buik wat weeïg te voelen. Dus geklust (waren al een paar dagen goed bezig )had ook echt een super libido. Nu kreeg ik afgelopen donderdag ineens een heel erge steek aan de linkerkant zo'n 5 tot 10 cm boven mn heup. Ik had echt zoiets van, oke dan is dit mn ei en niet datgene wat ik eerder heb gevoeld, ook had ik 's middags ineens heel erg last van afscheiding. Niet echt rekbaar, maar toch. Nu hebben we voor de zekerheid toch maar geklust (ondanks dat ik eigenlijk niet echt zin had, maar goed) Sinds zaterdag had ik ineens weer heel rare afscheiding, wel doorzichtig maar niet rekbaar. Vanaf zondag constant steken in mn baarmoeder, begon eerst op de plek waar het afgelopen donderdag ook begon, maar nu zit het echt door mn hele onderbuik. Het lijkt op ongi-krampen, maar dat zijn het niet. Net bij het klaarkomen krampte het weer heel erg en blijft het ook echt krampen/steken. Ik snap er helemaal niks meer van, was mn eisprong toch in april of in mei??? Liefs, Duveldraakje
Hee meid, En zou die tweede steek niet gewoon een soort innesteling geweest kunnen zijn? Ook gezien je afscheiding (niet meer rekbaar) en libido (weer laag ) en de buikklachtjes die je hebt? Want zoals je het omschrijft lijkt het toch dat je je eisprong al eerder hebt gehad. Je hebt geen ovutests gebruikt of getemperatuurd? Helaas kan ik niet met je meevoelen. Hoop dat je gauw zekerheid hebt en kan je gewoon snel ook even testen Succes!! Liefs, MC
Dank je wel MamaC! Ik zit nu ook ontzettend te twijfelen. Toen ik vanmorgen opstond had ik geen last van steken, maar eenmaal beneden begon het weer. Het straalt trouwens ook uit naar mn rug en liezen. Snap er echt niks van. Liefs, Duveldraakje
Hmm.. misschien zijn het wel dezelfde steken als ik heb! Bij mij beginnen ze ook als ik eenmaal ben opgestaan! We duimen!
Ik duim voor jullie allebei meiden!! Duveldraakje, jouw NOD zit één dag voor mij! Ik heb vorige week de hele week wat steekjes/drukkend gevoel gehad recht onderin mjn buik. Donderdag een posi ovutest en sinds zaterdag zijn de pijntjes weg dus mijn ei was denk ik zaterdag. Maar ik voel nu (na mijn ei) niet wat jij allemaal voelt. Had je na 25 April niet dat de kramp weg was? Anders kan dat toch wel je ei geweest zijn. Spannend hoor, hoop dat je snel posi test!!
Nou op 25 april had ik echt t idee dat dat mn ei was. Flinke kramp in mn rechterlies en direct daarna een vreemd gevoel in mn buik. Heb de dag erna eigenlijk niks meer gevoeld tot 6 mei. Ik heb nu echt zo'n band van steken en krampen. M'n buik en rug, maar niet het idee dat ik toch ongi ga worden. Errug vreemd allemaal! Maar goed, misschien was mn ei dus wel in april en zijn dit echt zw-kwaaltjes. Het ergste is nog wel dat ik me totaal niet meer kan herinneren hoe het bij mn eerste zw was. Ik wil mezelf alleen niet blij maken met een dooie mus! Als mn ei idd in april is geweest dan zou vandaag eigenlijk mn NOD zijn, zo niet dan is ie 20 mei. Dus nog even afwachten! Liefs, Duveldraakje
@ Bibi: Dank je wel voor het duimen meid! Jouw klachtjes klinken ook veelbelovend, zal ook voor jou duimen @ Duveldraakje: Je vertelde me in ons topic dat je mijn klachtjes herkende van je eerste zwangerschap, en aangezien ik hier jouw klachtjes weer herken, gooi ik 'em weer terug: dus misschien?!
Was dat niet vorige maand??? Echt ik heb zo'n last van geheugenverlies, maar als ik dat gezegd heb zou t nog kunnen. Whaaaaaaaaaa, ik wil testen maar ook weer niet. Liefs, DD
@ Duveldraakje; daar zat ik ook aan te denken, dat je dan nu je NOD hebt. Je durft nog geen testje te wagen dus? Als ik het zo hoor, van die band met pijn, ook in je rug dan klinkt het wel veelbelovend...Sterkte met wachten meid en alvast veel succes als je gaat testen! @ MamaCharlotte; jij ook bedankt voor het duimen!
Nee, dat was deze maand Ik vertelde eerst dat ik 's morgens ineens wakker schrok en lag te piekeren: shitt, wat nou als het raak is? Ineens had ik angst.. En dag daarna begon eigenlijk die trekkerige spierpijn in mijn hele onderbuik.. Dat herkende je allebei, schreef je toen Edit: ik heb het gevonden!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/204566-charlottes-angels-na-de-mislukte-paaseieren-d-69.html#post7266890 < Die post van jou Paginaatje later vraag ik er over door, haha! Geeft ook niet verder, hoor. Dat geheugenverlies komt mij ook zeeeer bekend voor
Ik zie t, had alleen nog niet de link naar mezelf gelegd . Nou hopelijk hebben we deze week dan allebei een POSITEST. Ben nu ff naar mn schoonouders! Liefs, Duveldraakje