Jeetje Juna wat spannend zo je bloedtest!! Hopelijk maak je traag hcg aan en is er toch een prille zwangerschap, ik zal duimen. Jaaa Melody dat ziet er goed uit!! Die is donkerder dan gistere of niet?... Leg ze is onder elkaar als je kan.. Hier ook weer een 2e streepje en opgelopen, ik ben zo bang voor de teleurstelling heb vaker positieve testen gehad en dat het op of net na mijn nod niet goed ging en ze weer wit werden. Wat is het toch zenuwslopend hè, die constante angst zit het goed, zit het niet goed, ieder krampje of pijn in je borst analyseren. Ik duim zo voor ons allemaal!!
Ja eza het is een ramp ik zal uit het werk even de testen onder elkaar leggen. Ik schrok me kapot hij was eerst spierwit en na10 minuten kwam er pas een streepje en ik werd vanacht wakker van de buikpijn dus ik was heel bang vanochtend. Ik zie dat jou test duidelijk oploopt hoor kun je niet langs de huisarts of zoiets? Pregnyl loopt toch niet meer op? Ik snap er niets van
Ja kruitvat heeft lang nodig tegenwoordig om op te lopen, ik hou me zelf ook niet vast aan die 5 min oploop tijd. Nee mijn Nod is pas wo of do eerst maar afwachten of ik ongesteld word, Morgen weer een testje en dan weten we weer meer. Ik heb nog steeds erg last van mijn borsten en lage rugpijn maar gek genoeg geen pukkels en dat heb ik altijd wel voordat ik het moet worden. Wel steeds kramp wat me wel zorgen baart, maar wederom helaas weer 1 dag geduld hebben.... Laat je het zo weten Juna?...
Juna heel veel succes zo Ik duim voor je. Eza ik ga na werk gelijk een action test halen want dit wil ik morgen niet weer.
Test morgen eza , vandaag niet hier ook nog geen bloed gisteren was mijn. Nod vindt zo spannenddddddddddd
Omdat jullie zo gezellig met elkaar kletsen is dit topic meer een clubje geworden. Zouden jullie een nieuw topic willen beginnen bij de 'MMM clubs'? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Is hetzelfde als dit topic, maar dan onder het sub forum MMM clubs . Dus ipv naar vruchtbaarheidsbehandelingen te scrollen, naar MMM clubs en dan dus een nieuw topic aanmaken.
Hey net naar de wc met afvegen beetje bloed piste over een action en wat denk je geeeeen donder te zien snap er nou geen snarst meer van