Wanneer is pregnyl weg??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Melody1, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Doe maar melody1 kunnen we lijstjes vergelijken😛

2. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eza: Die bezoekjes aan het ziekenhuis vind ik ook echt vervelend!
    Ik ben de afgelopen maanden héél vaak geweest, eerst omdat de Clomid in alle dosissen geprobeerd is en niet aansloeg, en daarna om te kijken wat de Fostimon ging doen.

Ik heb steeds op moeten hogen, en pas bij 137,5 eenheden gingen mijn eitjes reageren. Ik ging 3x in de week voor een echo, en een paar keer extra om weer nieuwe spuiten te halen in de zkh apotheek.
    Best lastig met een peuter van net 2 jaar. Opvang lukt niet altijd omdat niet veel mensen het weten, en meenemen is ook niet zo prettig.

En steeds weer; kom verder, doe je broek maar uit dan kijken we meteen even! Mijn man heeft een keer gezegd dat hij een stuk meer moeite moest doen om op dat punt te komen ;)

Ik vind het vooral lastig dat er soms alleen naar je eitjes gekeken word, en niet naar alles daar omheen. Ik voel me soms best rot door de medicijnen en verdrietig omdat dit allemaal moet.
    Herkennen jullie dat?

Laten we hopen dat we allemaal onze grootste wens in vervulling mogen zien gaan in 2016!!

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik snap je heel goed en ook respect dat je dat doet naast de zorg voor een 2jarige. Jeetje wat een gedoe met medicatie kan ne voorstellen dat dat frustraties geeft. Ik heb ook vaak het gevoel dat ze alleen naar statistieken kijken en niet zo zeer naar de patiënt zelf, ik heb nu zelf het idee dat de timing te laat was, ik had al lang geen vruchtbaar slijm meer, maar dat terzijde. Ik ben nu 4x geweest voor follikel meting en moest 1x 1 spuit bijhalen. Was ook nog even spannend omdat ik bij de 3e echo ineens 3 eitjes had en ik de volgende dag terug moest komen, gelukkig was er toen 1 gekrompen en waren er nog 2 over.Het zijn ook steeds van die onhandige tijden en niet altijd plek.
    Erg lastig met werk te combineren. Ik hoop voor ons allen dat het snel raak mag zijn.
    Ik vind de kansen met iui zo ontzettend laag en dat baard me wel zorgen, maar misschien heb ik geluk☺️ Ik doe het trouwens alleen, dus dat is ook soms lastig verwerken als het niet lukt.

4. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeetje dappere vrouwen hier hoor!! De ene doet het met een 2 jarige en de andere helemaal alleen! Groot respect voor jullie hoor dames! Ik vond de afspraken super vervelend en aan de andere kant weer fijn want dan wist ik weer even waar ik stond en hoe het verder gaat.

@Eza liggen de kansen van uiu heel veel lager dan icsi?

5. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ze hebben trouwens in het mcl wel veel aandacht voor het puntje; Hoe voel je je?

Ook hebben ze hier zn kleine kinderopvang zodat je even je handen vrij hebt en rustig naar je afspraak kan en je kindje lekker kan spelen

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi, nee volgens mij heb je bij icsi juist veel meer kans dan iui, icsi is toch iets van ivf?... Dat zal wel rond de 20-25% liggen. Mijn ziekenhuis zegt dat je bij iui maar 8 tot 9% kans hebt en dat 40% zwanger is na 6 pogingen. Maar hiervoor deed ik ici en dat was maar 6-8% kans( heb ook 10 pogingen gegad zonder resultaat)... Volgens mij gaat mijn test eindelijk iets afnemen zal straks mijn lijstje even oploaden☺️En bij jullie?...

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Rijtje van vandaag..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,8 KB
      Weergaven:
      7
  8. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat lijkt het me moeilijk om het alleen te moeten doen!
    Het is al zo heftig als je het samen moet doen!
    Ik vind het zo knap dat je voor jezelf deze beslissing hebt genomen!

En een kinderopvang in het ziekenhuis, dat is geniaal!
    Helaas hebben ze dat bij ons niet!!

Hier vanmorgen met een raar gevoel wakker geworden, en toen maar een test gedaan. Heel stom, zonder mijn man erbij.
    Hij is duidelijk positief! Als test 1 in de foto hierboven!

Op zich een feestje natuurlijk, maar de angst dat het toch de Pregnyl is, is erg groot. Het spuiten is morgen 2 weken geleden, maar toch.
    De test is zeker erg vroeg.

Net het zkh maar even gebeld, om advies te vragen.
    Mijn Nurse practitioner gaat straks terugbellen.
    Wel spannend, want ze belt rond 10 uur en dan verwacht ik precies mijn moeder op de koffie! Lekkere timing dus.
    Ze mag echt nog niks weten, mijn man weet het nog niet.
    Ik vind het zo lullig om het over de telefoon te zeggen, en denk dat ik de test maar inpak en onder de kerstboom leg! Als een vroeg kerstcadeau.

Jeetje, ik zit helemaal te trillen....

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wow sas wat een goed nieuws!!! Heb je 5000 gespoten? Want dan kan zo,n duidelijke test echt niet meer van de pregnyl zijn!!! Jeetje wat geweldig!! Ben nu heel nieuwsgierig haha.
    Stuur je straks nog effe een foto en update als je moeder weg is😄

10. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL

Misschien heel stom, maar ik weet niet meer hoeveel eenheden ik gehad heb!!:$

11. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Waaauw sas geweldig nieuws!!! Voorzichtig alvast gefeliciteerd!! We gaan er natuurlijk van uit dat het gewoon komt door de zwangerschap! Hou je ons op de hoogte?
    Ik zal straks naar de kruitvat om testen te halen want ik wil zeker weten dat die pregnyl weg is.

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallo dames. Wie kan me helpen. Donderdagavond 3 december Pregnyl gezet (weet niet hoeveel eenheden stomstom) vorige week donderdag 10 december tp gehad van een Blastocyst. Vandaag met middag urine een heeeeeeeeeeel licht positieve test gehad. Wat denken jullie???? Zou dat de pregnyl nog zyn????? Ik kryg de test niet goed op de foto. Heb met KV getest.

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik zou morgen ochtend testen met ochtend urine, als die duidelijker is dan vanmiddag dan is het niet meer van de pregnyl. Succes

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Pregnyl 10.000 kan namelijk op dag 14 nog in je bloed zitten, als je 5000 hebt gespoten is die kans kleiner... Maar helaas weet je dat niet, dus ik zou morgen afwachten. Ik hoop het voor je

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    5000 eenheden zijn bij mij echt mega snel weg. 10.000 eenheden enkel met puncties gehad, maar ook na 8/9 dagen weg.

Tja moeilijke tijd.... M'n man is al bijna 4 jaar geleden overleden, hij kent z'n kindjes helaas niet. Maar enorm bedankt voor je lieve woorden!

Enneee, op naar mooie plakkers!

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    3 dec in Gent geweest om te kijken na me ei sprong. Bleek ik er vol op in te zitten ter ondersteuning pregnyl gekregen. Dit zou dus denk ik gewoon 5000eh zyn denken jullie niet?? Ik test vrij of zat nog een x

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje babii wat een mooie gedachte en idee dat je op deze manier toch jullie kindjes hebt kunnen krijgen, hij kijkt vast wel ergens mee, al begrijp ik heel goed dat je ze liever samen had opgevoed.
    Ja mijn pregnyl is nu met 6 dagen aan het aflopen ben erg nieuwsgierig naar morgen☺️Maar ja hoe groot is de kans dat de 1e iui raak mag zijn?! Al hoop ik het natuurlijk enorm☺️

18. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    #38 Sas85, 16 dec 2015
    Laatst bewerkt: 16 dec 2015
    Babii: Jeetje wat heftig!!
    Maar ontzettend dapper en mooi dat je dit doet!

Juna86: ik heb ook Pregnyl gespoten op 3 december, maar dan in de ochtend. Hier vanmorgen een duidelijk positieve test.

Eza: De eerste keer kan echt lukken meid!
    Hier na 1 ronde Clomid zwanger van nummer 1, en misschien zwanger na 1 ronde Fostimon/Pregnyl! Wel pas na 2 jaar bij de eerste, en nu na 5 maanden na start MMM. En oke, de rondes waren wel lang, maar toch;) Moed houden hoor!

Ik had het telefoontje van de nurse practitioner gemist vanmorgen, maar gelukkig belde ze eind van de ochtend terug!
    Ik naar zolder, want mijn moeder is er nog ;)

Ze gaf het advies om even af te wachten.
    Hoewel de kans klein is dat het toch de Pregnyl is, kan het nog wel!
    Tot 15 dagen zelfs!

Ik ben helaas vergeten te vragen hoeveel eenheden ik heb gehad, maar ga maar even uit van de minste, aangezien het de eerste keer Pregnyl was. Met de Clomid en Fostimon zijn ze ook op het minimale begonnen.

Pff die onzekerheid:(

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    SAS heb je een foto van je test?... Je hebt dan wel meer dan 5000 gespoten, ik geloof niet dat het nog op dag 15 na pregnyl te zien is. En je test is duidelijk toch?... Ik ben heel positief😄

20. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder is er nog ;)

Deel Deze Pagina