Ja echt killing @#&";@!!! Rot wachtweken Vandaag een week geleden veels te vroeg getest natuurlyk maar kon me zelf niet inhouden
Oh juna ik dacht dat je 13 dagen na pregnyl zat... Ik heb helaas wel ervaring met kruitvat ik kon vorige maand onmogelijk zwanger zijn en had deze test vorige maand. Waarschijnlijk heb je gewoon te vroeg getest en hopelijk is hij morgen duidelijker...
Mijn test vorige maand en nee reageerde niet op mijn eisprong, meteen een etos gekocht en die was wit
Jeetje dat is dus niet vertrouwd! Ik heb er nog 3 liggen dus ik gebruik ze wel en dan koop ik wel andere. Ik vind het echt zo spannend allemaal! Vandaag een beetje gevoel van menstruatie krampjes en dan ben ik gelijk al weer bang haha Ik ga morgen ochtend weer een test wagen overdreven vroeg natuurlijk 7 dagen na punctie maar ik wil gewoon om de 2 dagen testen haha Ik ben ook zo benieuwd naar de rest Hoe zijn jullie testen
Ik gebruik ook nog steeds kruitvat hoor om het verloop te testen en kater etos 2 v 5 euro van testpoint om het zeker te weten. Melody ik had mijn foto van vanochtend al geplaatst😄
Ben zojuist bij de ha geweest ( moest ik al zyn ) en meteen gevraagd... De pregnyl is zo ie zo uit myn lichaam vertelde hij. En na 3 positieve testen moest ik me niet zoveel zorgen maken....maarjah jullie snappen me wel eh. Melody ik voel juist niks meer vanmiddag lichte steekjes van onder wel erg pijnlyke borsten maar zal wel komen door de utrobollen
Jaaaa goed nieuws dan toch!!! En idd ik heb ook steekjes daar. En pijnlijke borsten! Ik snap je heel goed hoor maar ik denk dat dokter gelijk heeft maar nogmaals ik snap je heel goed. We stressen en wachten met je mee. Ja eza ik zag het idd Ik zou morgen testen dan is het 7 dagen na punctie en 9 na pregnyl en 5 na tp ik las dat mensen 6 dagen na tp al positief testen dus ik ga gewoon om de twee dagen testen haha
Ow jeetje Juna, echt killing dit!! En ook hier slaat de twijfel meteen toe, want ik heb ook een test van het Kruidvat gedaan!! En dezelfde dag Pregnyl. Vanmorgen niet getest, ik moest naar mijn werk en had haast. Morgenochtend maar weer proberen. Stress!
Ik heb wel onwijs last van mijn buik, erg gespannen op de een of andere manier. En soms een beetje pijn. Volgens mij had ik dat de vorige keer ook wel, maar spannend is het toch! Ben wel onwijs moe
Grrr ik kan mezelf wel schieten! Net een predictor test gedaan. En geen positieve streep! Wel vaag de contouren van waar de streep zou moeten zitten, maar geen duidelijke streep in het testgedeelte Natuurlijk: avondurine is niet handig en kruidvat test vaak sneller positief dan predictor, die eigenlijk pas gebruikt mag worden op NOD (morgen/zaterdag) én met ochtendurine. Stom stom stom, want nu gigantisch onzeker! Manlief tot laat vanavond op pad, dus een slechter moment had ik ook niet kunnen kiezen. Morgenochtend is nog ZO ver weg!
Ah wat zielig☺️Ja de gewone predictor heeft veel hcg nodig, dd geen met wekenindicator kan je wel doen die is veel gevoeliger... Heb je geen kruitvat? Of andere test, als die echt duidelijk is dan weet je het ook... Spannend hoor!!!
Ik heb er nog 1 van Kruidvat, die doe ik morgenochtend met ochtendurine. Durf nu echt niet meer! Als die morgenochtend positief is, dan ren ik richting Kruidvat om in ieder geval 1 doosje kruidvat testen te scoren, en zo'n Clearbleu met indicator. En ik mag bij de huisarts een verwijsbrief voor de internist en een labformulier op gaan halen, dus misschien even wat urine mee zodat ze daar ook mee kunnen kijken!
Dat zou ik ook doen idd. Vanavond zo vroeg mogelijk naar bed en dan morgen ochtend maar weer proberen. Ik hoop het zo ontzettend voor je ik wacht het morgen ochtend af!
Erg hè die test onzekerheid☹ ik schreef predictor maar ik bedoelde eigenlijk de clearblue die heeft een gewone die veel hcg nodig heeft, die met wekenindicator is gevoelig. Let op met de gewone predictor volgens dit forum zijn dat held slechte testen met vaak vals positief. De nieuwe daarin tegen in het fel roze doosje is wel heel goed en ruim voor Nod te gebruiken. Ben benieuwd naar je kruitvat morgen😄
Ooh goed om te weten want ik weet helemaal niets van die testen allemaal, ik heb altijd gewoon die van kruitvat 2v5. Morgen ga ik testen en kijken of ik een foto kan maken en uploaden. Jij lekker vroeg slapen en morgen testen we beide ☺
Spannend! Fijn om het zo te kunnen delen dames! Het hele traject voelt mij soms een beetje eenzaam, mannen begrijpen lang niet alles dat vrouwen in het zelfde schuitje juist wel heel goed begrijpen. Bij vorige zwangerschap ook alleen met kruidvat 2 voor 5 euro getest, die kwamen het beste uit de test van de consumentenbond! Na 4 positieve toen die met indicator van CB gehad. Jullie ook een goede nacht, en hopelijk een zeer bijzondere dag morgen!
Hallo dames , ik zit vandaag 9 dagen na de inseminatie en de test is negatief.dus de pregnyl is uit mijn lichaam. Erg veel kwaaltjes die ik anders niet had . Nou heb ik vandaag een nieuwe test van preditor op gehaald kun je 6 dagen voor je menstruatie testen iemand daar ervaring mee ?
Dat is de predictor early in het roze doosje, dat is een prima test, ik zou dat persoonlijk alleen niet doen, veel te bang dat het nog van de pregnyl is ook al is je test wit, het kan altijd nog iets schommelen en straks ben je helemaal blij en is het toch de pregnyl. 1 dag voor Nod zou ik dat wel vertrouwen. Maar jd moet doen wat goed voelt, succes