Dank je daar had ik nog niet bij stil gestaan , is vandaag 11 dagen na de pregnyl, heb hier ook nog van de kruidvat liggen die gebruik ik eerst wel op hihi .
Jq dat zou ik ook doen ik ben benieuwd hoop het voor laat het maar weten als je hebt getest Wat je zegt idd kan best eenzaam zijn soms want mijn man begrijpt ook niet alles. Ik moest heel erg huilen vanavond (waarom geen idee) maar hij bleef maar vragen wat is er dan wat is er nou schat. Hij trooste me wel heel lief maar ik zag dat hij het echt niet begreep en dat is ook logisch want ik begrijp het niet eens hahha Maar denk dat jullie het wel begrijpen op een of andere manier. Lekker slapen allemaal en ik hoop op allemaal knal testen morgen van iedereen!!
De kruitvat heeft inderdaad tegenwoordig langer nodig om te kleuren, hoe waren jullie testen?.. Die van mij is weer iets donkerder dan gistere dus ik denk nog de pregnyl hopelijk morgen wel een witte test.
Melody was die van jou gistere nog vrij donker of was die al bijna wit?.. Ik stuur mijn lijstje ook even..
Oei Melody, wat jammer, een witte test! Hoe voel je je? Hier een streep zo dik en gekleurd als de teststreep, dus echt positief! Wel weer een predictor ernaast gehad, die blijft negatief, hoewel er wel vage contouren zichtbaar zijn als je heel goed kijkt! Zo maar even langs de huisarts.... Ik durfde pas na 10 minuten te gaan kijken, maar ik weet nog van 3 jaar geleden, dat het echt even duurde met de kv test. Na 5 minuten geen resultaat, maar toen ik hem een uurtje later weg wilde gooien, bleek er toch een streepje zichtbaar! Het lukt wederom niet om een foto van de testen in dit scherm te krijgen!
Melany loopt toch gelijk met mij sas? Of brn ik nou in de war?.. Een witte test is dan niet erg mits hij weer gaat oplopen...😄Voor foto's druk je alleen op beheer bijlagen en dan oploaden😄Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt geweldig voor je😄
Ooh wat fijn voor je zeg!!! Ik maak me niet druk hoor ik weet iig zeker dat de pregnyl weg is en het is echt nog veel te vroeg om positief te testen want ik zit pas een 5 dagen na tp dus hier alles onder controle hahaha zondag weer proberen want heb wel gelezen dat er veel vrouwen zijn die 7 of 8 dagen na tp positief testen
Hoi sas ik ja! Hier toch 2 streepjes wel heel licht zit op wd 8 na tp. Krijg m biet geupload. Word moedeloos blij als t ma is.
Juna je officiƫle testdag is toch pas 21 december?... Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, er is duidelijk een 2e streepje te zien nu morgen kijken of hij duidelijker is.. Ik heb geen verstand verder van utrobollen..
Jaaaaa juna!!! Dit zou toch echt geweldig zijn zo voor de kerst! Ik hoop het zo voor je. Ik krijg idd puistjes van die bolletjes en vreemde huid
Zijn heel veel dames die 8 dagen na tp positief testen las ik dus ik ben stiekem gewoon blij al voor je
Spannend Juna!! Ik gun het jou ook! Hier vanmorgen bij de huisarts ook een positieve test, dus het begint nu toch wel binnen te komen dat ik echt zwanger ben!! Super blij natuurlijk, maar ook wel weer eng die eerste weken!
Oooh sas wat geweldig zeg!! Niet over nadenken maar gewoon lekker van genieten. Aaah wat fijn voor je zeg van harte gefeliciteerd 🎉