Juna niet zo snel opgeven! Je zit nog 2 dagen voor Nod en je bent nog niet ongesteld en ziet nog steeds streepjes. Gewoon morgen ochtend met ochtendurine testen. Snap je teleurstelling hoor!
Dank je voor je lieve woorden eza. Ik ben een snelle opgever. Zwart wit denker.ongesteld word ik niet door de utrobollen. Tis echt een tuur tuurstreepje. Myn vriendin en myn man zien namelyk niet eens een 2de streep. Wat was ik deze poging positief echt voor myn doen. By onze zoon testen ik een dag voor myn nod dik positief dat zou dus morgen moeten zyn.
Beau sorry sorry!!!!! Ben zo erg met myn eigen dat ik helemaal niet reageer op andere. Wat een fanastisch nieuws gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je nog last van hoofdpyn??? Sas zit je lekker op je wolkje??? En Melody je eigen in kunnen houden??? Eza wanneer mag jy testen Sorry meiden voor mijn ego momentje
Ik snap je heel goed hoor Juna, emotioneel gezien hangt er een hoop van af, dit proces is een rollercoaster van hoop en teleurstelling, ook ik heb 10 mislukte pogingen gehad, met 3 x een positieve test dn daarna na Nod einde oefening en witte test. Ik ben nu een stuk voorzichtiger, maar ben daardoor wel obsessief met testen, ook ik wil heel graag weten waar ik aan toe ben. Ik zit nu pas op 9 dagen pregnyl dus dat duurt nog even. Ik hoop dat je test morgen toch nog is opgelopen, en je mag vandaag best effe balen en huilen!
Eza hoe houdt je het vol????? Respect hoor kom ik aan met 1,mislukte poging ofja misschien 2 Ik klaag maar heb al een gezonde lieve zoon en daar ging alles van een leien dakje. Jy houd nu by of de pregnyl er al uit is toch
Lastig dit juna! Maar Eza heeft natuurlijk wel een punt je bent 2 dagen voor nod en nog niet ongesteld dus het kan nog! Maar des al niet te min snap ik natuurlijk heel goed je teleurstelling!! Schreeuw huil wees teleurgesteld en daarna een lekkere warme douche en tot je door laten dringen dat het eigenlijk pas voorbij is als je ongesteld word. Morgen gewoon nog een keer testen of overmorgen met ochtend urine en ik hoop een mooie knal test voor je meid! Hoe gaat het met Eza en Sas ?
Dank je wel ook jij melody voor je lieve woorden vorige ronde was ik nu ongi. Maar nu houden de utrobollen het wel tegen. Wat een onzekerheid eh
Ja dat vraag ik me soms ook af☺️Maar of je nou op poging 2 of 11 zit, ieder heeft zijn eigen verdriet, net als de wens voor een 2e. Daarom is dit forum ook zo mooi, omdat iedereen het een ander gunt omdat iedereen weet hoe moeilijk dit proces is. We blijven positief! En anders positief door na een volgende poging. Ik test inderdaad iedere dag of de pregnyl eruit is, morgen dag 10 na pregnyl! Het schiet op...
Jeetje, het blijft spannend meiden! Drukke dag gehad, maar denk echt veel aan jullie! Juna, niet opgeven hoor! Ik begrijp je gevoel volledig! Ik ben ook erg zwart-wit. Had deze ronde echt het gevoel dat het niks zou worden, maar ik denk dat ik mezelf dat ook wel heb aangepraat om teleurstelling te voorkomen. Hier alles prima. Misselijk als ik niet op tijd eet, en na het avondeten. Nog steeds een beetje zeurend gevoel onder in mijn buik, wat me wel een beetje zorgen baart. Het lijkt wel een combi tussen spierpijn en een opgeblazen gevoel. Apart..... Nu gaat hier het volgende medische circus beginnen! Mijn schildklier werkt niet goed en de dosis medicatie is normaal gesproken al hoog, maar zwanger moet hij zeer strikt onder controle blijven. Als ik te laag ingesteld ben, ik de kans op een miskraam aanzienlijk vergroot. En niet goed voor de groei van de baby. Gisteren na de huisarts in het zkh wezen prikken en langs gelopen bij de internist voor een spoedafspraak, maar de secretaresse was niet te bereiken. Lekker dan.....
Goedemorgen meiden Sas dat is ook heftig met je schildklier Hier een negatieve test van cb..... Op na de volgende poging waaraan we denken om er twee te laten terugplaatsen
Dat lijkt me idd spannend sas goed in de gaten houden lijkt me! En wat slecht dat je er niet mee heen kan lijkt me niet verwaarloosbaar! Ooh juna ik vind het toch zo vreselijk sneu dit!!was vandaag je nod? Is er stiekem nog een sprankje hoop? Hier een witte test vanochtend maar wel wat krampjes in mn onderbuik. Het is 7 dagen na tp dus het kan nog ik mocht eigenlijk 28 pas testen maar dat duurt me veel te lang hahaha
He wat vervelend sas! Maar super fijn dat je zwanger bent! Jeetje Juno wat klote.. Morgen is je Nod... Welke cb heb je gebruikt? En kan je niet beter een gevoelige kruitvat doen? Alleen de cb met wekenindicator is gevoelig. En melody spannend hoor, wij lopen bijna gelijk toch?.. Ik zit nu op 10 dagen na pregnyl en heb nog steeds geen witte test..ik heb een korte cyclus en moet het wo al worden.. Ik ben weer benieuwd naar morgen..
Jq dan lopen we idd achter elkaar aan eza haha ik zit 11 dagen na pegnyl. Ik hoop dat het nou eens opschiet met dat rot spul! Je hebt iedere dag getest hè? Ik hoop een witte test morgen. Als ik morgen weer een witte heb en jij 2 streepjes dan wisselen we gewoon hahah
Ik heb de wekenindicator gebruikt morgen is mijn nod en moet ik bloed laten prikken. Heb me er al by neergelegd. Er moet nu wel een heel groot wonder gebeuren. Tis goed zo stop met de utrolbollen en laat de ongi maar komen. Lykt het jullie verstandig om 2cryos te laten terugplaatsen??? We zyn nog jong (27) By jullie is het echt een nek aan nek race. Spannend op na een mooi eind van t jaar.
Whaha melody goed idee😄 Ja ik heb nog steeds iedere dag getest, bevalt uitstekend haha. Jaaa inderdaad rotspul kan niet wachten tot het weg is, helaas hoor ik genoeg verhalen dat het er zelfs op 14 dagen erna nog zichtbaar is:x we wachten het rustig af! Jeetje Juna ik snap je frustratie, als de cb nu niks aangeeft dan is de kans inderdaad nog maar heel erg klein, echt verdrietig ik weet hoe het voelt. Wat betreft terugplaatsing denk ik dat dat moeilijk voor een ander te bepalen is. Ik had nu 2 eitjes en ook een kans op een tweeling, het is heel persoonlijk, jullie zijn nog jong ik inmiddels 36.. Succes met je beslissing...
Ja dat is lastig en voor ieder anders denk ik ook financieel etc. Heeft iemand wel eens de ene dag naïef getest en de vgende dag positief?