Wanneer is pregnyl weg??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Melody1, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is wel zo, maar het zegt ook niks. Ik heb 3 miskramen in de MMM gehad en allen hadden strepen, maar die werden niet positiever. Heb overigens wel eenmalig eens gehad dat ik ongesteld werd en een week later gigantische zw klachten, had toen een knal positieve kv test! Was het vruchtje niet volledig afgevoerd met de menstruatie en maakte nog hcg aan. Dat was echt een klap.

Maar een streep is zeker een streep, maar hcg hoort simpelweg wel ge verdubbelen :(

Hier had ik vanaf wd6 positieve testen en werden steeds positiever. Enkel m'n tweede zwangerschap maakte ik echt elke 72 uur hcg aan.... Ging erg langzaam.

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja melody soms schommelt de test dus het kan wel..
    Ik heb nu ook iets raars kruitvat is bijna wit en op de action test een duidelijkere streep en die is minder gevoelig dan de kruitvat.. Snap ik ook niks van...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      2
  3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Morgen dag 11 hopelijk is de pregnyl dan bijna verdwenen!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pfffff dat js inderdaad bijzonder! Maar heb het van de week ook gelezen. Action positief en kv negatief. Kwaliteit van kv wordt steeds beroerder.

Juna, zolang je niet bloed, niet opgeven hoor! Het is zo ellendig die MMM. Hier ruim 3 jaar MMM voor ons meisje er was. Elke maand js er 1 te lang. Het enige wat hier hielp was hoop houden!

Knuffel

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Klopt babii ik had zelfs vorige maand een hele duidelijke kruitvat test terwijl ik onmogelijk zwanger kon zijn wn het was ook niet rond mijn eisprong.. Kruitvat is een stuk slechter geworden!

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank jullie wel ... Heb er echt veel aan om hier myn hart te luchten.
    Vandaag heb ik geen kv test gedaan. Alleen de cb wekenblabla.....niet zwanger. Ik weet dat het nog kan. Maar vertrouwen heb ik niet. Dinsdag kryg ik pas uitslag van t bloed omdat ik morgen pas laat kan gaan. De utro's houden myn menstruatie tegen maar heb vandaag nog niks ingebracht. Dan heb ik ook maar liever dat de ongi meteen komt [jahjah echt een zwart wit denken] sorry i cant help myself......

En eza wat raar!!!!!

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Juna zou je niet pas stoppen met de utro op minimaal je Nod?.. Dat is morgen toch... Straks stop je te snel en dat zou ook zonde zijn...
    Ik acht de kans eerlijk gezegd ook klein dat je zwanger bent, maar ik heb wel vaker verrassende positieve testen gezien op en na Nod... Dus hou nog even vol! Maar begrijp je heel goed hoor!

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Okay een dagje moet ook nog kunnen dan.....ik luister:D

9. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Zou ik ook doen juna nog heel even volhouden je weet het maar nooit!

10. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    En Eza wat is dit nou weer zeg! Hoe kan dat.
    Ik moet ook maar eens action testen halen voor de zekerheid want dit klopt niet natuurlijk. Maar het is er uit of het is er bijna uit toch?

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mits goed uitgevoerd, dus zelfde tijdstip (concentratie urine min of meer gelijkwaardig) en zelfde merk test, dan schommelt er niks. Dan is lichter worden echt een teken van niet goed zitten.

Natuurlijk kan er een fabrieksfout in een test zitten, maar dat zijn enorme uitzonderingen.

hCG schommelt niet, in een goede zwangerschap verdubbelt hCG zich elke 48-72 uur en als het dat niet doet, dan is het echt in de grootste meerderheid vd gevallen foute boel.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Er was van de week iemand op het forum die serieus knal positief met een action testte en de kv was spierwit! Foutje 😱

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hilly dat bedoelde ik ook, ik zeg niet dat de test schommelt.
    Maar je kan wel de ene dag negatief testen en de volgende dag positief...
    Melody ik denk dat het bij mij nog steeds pregnyl is.. Tenzij hij morgen eindelijk duidelijker is geworden😄Ben benieuwd naar jou test morgen. Action is wel lekker goedkoop😄2 voor 1.49 haha.
    Ja ik zag het inderdaad babii, echt bizar.

16. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja Eza hilly begrijpt niet helemaal wat ik bedoel geloof ik. Ook is het nog lang geen tijd om over ' foute boel' te spreken gezien ik op wd 7 ben nu en eigenlijk een week te vroeg ben met testen. En Eza haar testen moeten juist lichter worden hahah.Ik bedoelde idd of iemand wel eens op dinsdag negatief teste en woensdag positief.
    Misschien morgen spierwit Eza

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gelukkig begrijpen we elkaar😄Kan niet wachten tot morgenochtend😄Weer een dag voorbij😄

18. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja zo is het ook echt.. De dagen sluipen echt voorbij. Ik denk yes het is bijna half 6 zo eten en nog even tv kijken dan slapen en dan alweer testen hahahaha en dat schema nog sowieso 7 dagen haha

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Whaha heel erg herkenbaar ik heb precies hetzelfde..

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wd7 is echt nog veel te vroeg om iets te zeggen over een positieve test hoor!

Lekker doortesten en hopen op een goede dikke tweede streep :).

Deel Deze Pagina