Ik ook al heel snel! M'n pregnyl was veelal na dag 5 al weg. Dus eerst testte ik negatief en daarna positief. Volgens mij testte ik bij m'n oudste wd 6 positief, bij m'n tweede mega laat en heel licht (trage hcg aanmaak) en bij deze volgens mij ook al wd6 of 7....
Is ie echt wit wit melody?... Bij mij nog steeds hele lichte streepjes....ik krijg geen witte test, zit bu op 11 dagen na pregnyl... Jij 12 toch?.... Ja dat gevoel dat je test en kijkt en baalt en dan meteen bedenkt dat je weeeeeeeer 1 dag moet wachten is zooo vervelend...
Hoi had op 12 dagen na pregnyl ook nog streepjes hoor wel licht 13 gisteren wit en vanmorgen weer een licht streepje slecht op foto te krijgen
Hoi nurrie ik kan het altijd O vreselijk slecht zien op foto's sorry! En Eza morgen is die wit hoor irritant gedoe!!! Ik ga kijken of ik een foto kan maken met mn telefoon
Jaa dat hoop ik ook voor je hoor!! Maar ik kan het op de foto zo slecht zien altijd want met die dunne restjes weet ik nooit waar ik een streepje hoor te zien. Dus als je kruitvat hebt dan kan ik het wel zien hoor 😊
Nurrie ik zie helaas niks... Maar kan ook door de foto komen... Melody!!!! Dat is gewoon een streep zonder turen!! Ik stuur de mijne even...
Denk niet dat de mijn trouwens morgen wit is hoor, hij is duidelijker dan gistere, dus ben bang dat pregnyl bij mij tot 14 dagen blijft hangen ...
Ja nummer 11 lijkt idd net wat donkerder dan 10 maar 9 zie ik bijna niets. Maar stel je voor hè, je bent zwanger en maakt hcg aan en de pregnyl is nog niet uitgewerkt krijg je dan geen overlapping?
Ja redelijk duidelijk toch! Ik dacht ik verbeeld het me en leg hem weg en mn mam loopt er langs en die zegt schat ik zie echt 2 streepjes hoor ik loop terug en ja hoor hihi happy
Ik heb eigenlijk geen idee, heb zo weinig verstand van pregnyl... Ik vind het zelf wel vreemd dat ik nu op dag 11 zit ( ook al weet ik dat pregnyl nog tot dag 14 in je lijf kan zitten) dat hij nu iets lijkt te zijn opgelopen... Helaas weer afwachten tot morgen, ga wel vanmiddag nog een action test doen... Maar je hebt gewoon eem streep!!! Na je witte test, dat is vet goed nieuws joh!! Hopelijk morgen een vette streep😄
Jaa dat zou ik ook doen want het is wel raar dat ie nu weer oploopt ipv afloopt. Mag je op dag 14 een bloedtest? Misschien kan die ietsnevestigen? Het dringt totaal niet tot me door eigenlijk zit rustig de pfafs te kijken en thee te drinken maar kijk wel om de 3 minuten of de streep er nog is hahaha