Die 3 jaar MMM ben ik door alle hormonen spuiten ruim 25 kilo aangekomen: daarbovenop was ik echt een hormonster en was alles behalve lief tegen m'n man. Ik werd geleefd door de hormonen en was mezelf niet meer. Kan mij daarom wel voorstellen dat het op een gegeven moment klaar is. M'n man is wel al tijdens m'n eerste zwangerschap overleden. Was toen 7 weken en 4 dagen zwanger. Heb dus eigenlijk elke zwangerschap ed alleen gedaan. Best zwaar, zeker gezien m'n zware bekkeninstabiliteit, de nare bevalling van m'n eerste waarbij ik een totaalruptuur had met endeldarm eruit en sphinx repair (was incontinent met poepen) en heb zelfs Eem tijdelijk stoma gehad. Bij m'n tweede zw vergiftiging en ook zware bekkeninstabiliteit. Vandaar dus verplichte keizersnede bij tweede en Derde . Nu wederom en inmiddels zijn er krukken voor me besteld; kan slecht lopen nog. Maar alles voor een kindje hoor. M'n oudste is gelukkig aan de betere hand, m'n jongste zit onwijs aan de dunne . Onwijs sneu .
Nee hoor babbii komt niet negatief over maar juist heel duidelijk! Anders weet ik niet wat ik morgen moet zeggen als ze zegt ja wacht de 6 weken echo maar even af! Ik hou jullie op de hoogte en hoop op wat duidelijkheid. Hoe gaat het met de rest van de dames?
Eigenwijs ziekenhuis heb je haha. Hier ook moeten aandringen overigens hoor. Gezegd dat ik bang was voor een BBZ ivm krampen en stelen en bloedingen. Toen mocht ik wel komen....
Och meis hoe hou je het allemaal vol diep respect hoe je het allemaal doet.. Sneu voor je dochter... Wow wat heb jij echt heel veel meegemaakt... Heel veel liefde en kracht... Dikke knuffel <3
Nou heb gebeld en zoals verwacht zei ze nou gefeliciteerd en positief is positief dus ik heb gezegt dat ik wil dat er naar gekeken word en ze gaat nu overleggen en dan bellen ze me terug
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen melody, hopelijk onderzoeken ze alles goed. Ik vind de kruitvat trouwens wel licht in verhouding tot de action van gistere, of lijkt dat maar zo?..hoe ver ben je nu?... Spannend allemaal zeg. Wat een verhalen meiden babii en babywish, respect ik zit nu al op het punt dat ik niet weet of ik nog wel doorga, het prikken staat me zo tegen en weer die wachtweken en teleurstelling, en dan heb ik nog niet eens van alles meegemaakt!
Meis neem je tijd voor je een beslissing maakt.. Het is echt killing een behandeling en natuurlijk heel fijn als het lukt... Maar als het niet lukt dan is het echt heel pittig om te verwerken... Ik wens je alle kracht toe om er doorheen te komen.... Liefs
Hè dames ze hebben net gebeld en ik hoef niet te komen. 18 januari de eerste echo want ze zegt dat er niets aan de hand is en ze gaan ook niets doen! Ze zeggen je bent gewoon zwanger en bloeden komt echt heel vaak voor, zolang je geen heftige buikpijn hebt gehad is er niets aan de hand. Blijf het een vreemd verhaal vinden maar voor nu kan ik alleen afwachten tot de eerste echo
Dankjewel 😊 Ik kan er alleen totaal niet van genieten maar ik ben wel blij dat het bloeden is gestopt.
Vanuit m'n eigen opleiding destijds en ervaring is dit absoluut niet waar. Bloedingen in deze komen helemaal niet vaak voor en zijn vaak aanleiding tot verder onderzoek. Vindt het ronduit onprofessioneel dat ze niet even verder kijkt dan haar neus lang is. Je kan immers een medische situatie niet door een telefoon beoordelen! Je kan ook niet in de buik kijken door een telefoon. Bij m'n dochter zei de assistente laatst door de telefoon: ze heeft niks hoor, is gewoon ene verkoudheid. Ik eiste dat ik langs mocht komen; dit was geen verkoudheid. Wel ja, naar haar zeggen wel, niet dus! Bijna opgenomen met een rs virus in het ziekenhuis. Vindt het echt onacceptabel dat men door een telefoon durft te zeggen: je bent zwanger en er is niks, komt zo vaak voor. Is heel niet waar! Zeker icm je blaasontsteking had er verder onderzoek gedaan moeten worden. Weet niet welk ziekenhuis dit is, maar het is echt onacceptabel. Doe me een lol: bij krampen of felle steken op 1 plek en aanhoudend, direct aan de bel trekken!
O wacht, het bloeden is gestopt! Dat is positief meis! Rustig aan en vooral zo houden . Dikke kans dat het dus echt vanuit je blaas kwam.
Verklaard al een hoop...... Zolang je bloeden weg is niks aan de hand meis! Lekker weg laten blijven . Dikke kans dat het dus vanuit je blaas kwam .
Nou IK heb net die man van piepklein kliniek gebeld en die zegt dat ik me niet druk hoef te maken over een bbz en ik kan volgende week maandag komen voor een echo dus ik ben benieuwd dan kan hij misschien zien of het op de goed plek zit etc