Hierbij de foto dames. Dag na pregnyl 4 dagen na pregnyl 5 dagen na pregnyl Onderste is de test voor de pregnyl zodat ik een goede omo witte test had ter vergelijking!
Hey meiden, net terug uit het ziekenhuis, helaas morgen ochtend weer terug. Links 1 van 16mm en rechts 1van 13mm maar ze twijfelde of er nog een 3e zat die meegroeide... Ik zag zelf niks op het scherm en ze had hem ook niet opgemeten, beetje vaag weer allemaal. Morgen dus pregnyl... Mits er ineens wel 3 zitten☺️. We wachten het af.. Rosalyn ik kan je niet helpen mijn testen zijn nooit wit-wit geweest na de pregnyl. Gewoon af en toe blijven testen als hij nu oploopt ziet het er goed uit. Succes..
Succes vandaag Eza, hopelijk zijn het er gewoon twee en mag je vandaag de pregnyl zetten! De test van gisteren gaf toch een tuurstreepje nadat hij goed opgedroogd was. Ik ga eind van de week pas weer testen want als hij nu niet gelijk oploopt dan wordt ik alleen maar negatief haha
Nou meiden, ben niet blij en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zoals ik al dacht was er geen 3e ei te zien( die zag ik ook niet gistere op de echo) nu zit er 1 van 14 mm en 1 van 17 mm ze wil dat ik morgen pas pregnyl spuit en dan woensdag pas om half 12 de inseminatie, terwijl ik al sinds gistere mijn vruchtbare slijm heb. Mijn gevoel zegt dat de timing niet klopt, en heb er geen vertrouwen in...
Eza wat vervelend. Ik heb ook al vroeg in myn cyclus slym....en heb 31ste pregnyl gezet moet 8jan tp wel van een cryo van 5 dagen oud. Ik kan je geen raad geven misschien babi???
Jeetje wat irritant weer Eza!! Ik zou idd kijken wat babii hier van vind want ik heb hier geen ervaring mee. Hou je ons op de hoogte? Liefs
Spannend weer meiden! Eza: Wat vervelend dat de timing voor je gevoel niet klopt! Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat het frustrerend is. Je wilt het heel graag, en het is al zo'n gedoe, en als het dan ook nog voor niks is omdat ze het niet goed inplannen, dan voelt het nu al als een gemiste kans! Heb je het wel goed aan kunnen geven in het zkh? Pregnyl moet toch altijd een dag tot anderhalve dag van tevoren? Hoe laat zou je moeten spuiten? Ik heb na 2x mmm echt moeten leren om voor mijzelf op te komen, alles duidelijk aan te geven en om verduidelijking te vragen als het niet 100% helder is. Dat is niet mijn sterkste kant moet ik eerlijk zeggen, maar het heeft voor mij wel onrust weg genomen en het gevoel gegeven dat ik ook nog iets te zeggen had. Duim heeeeeeel hard voor je!
Ja waar is babii als je haar nodig hebt haha, nee hoor babii😄 Ik heb het ook heel duidelijk aangegeven maar heb al een heel klachtendossier bij ze en eerlijk gezegd trek je vaak aan het kortste eind. Ik heb toch maar smiley testen gehaald a 30 euro en nu maar hopen dat ik morgen geen smiley plas, net in ieder geval nog niks. Ik hoop maar dat mijn eigen gevoel fout zit en dat het ziekenhuis het goed heeft, dit hele proces is soms zo frustrerend en onzeker. Net de laatste fostimon gespoten( gelukkig) en morgen pregnyl en dan maar hopen op een wonder🙌🏻hie gaat het met jullie?...
Babii ligt ziek op bed met een fikse buikgriep op al haar standaard braken al na en bekkenpijn. Heb even geen vut om te reageren . Ik doe m'n best er morgen te zijn!
Even snel! Een follikel willen ze het liefst 18 mm hebben en die groeit 1/2 mm per dag, als je mazzel hebt; heb je dus 2 kans hebbers deze ronde ). Als m'n follikel 18 mm is zetten ze de pregnyl en dan 36-40 uur later een tp. Je timing klopt dus feitelijk gezien wel hoor. Alleen hier prikken ze wel op oestrogenen/LH om te zien hoe ver je eisprong evt al is gevorderd. Indien ver genoeg gevorderd, geen pregnyl. Indien niet gevorderd, dus pregnyl. Kortom, timing is prima hoor . Hoop dat het je enigszins ietwat geruststelt! Nu ben ik echt slapen .
O ja, en pregnyl en iui gaat even anders als ivf of icsi. Iui is feitelijk gezien hetzelfde als zelfstandig gemeenschap hebben (positieve ovu test en 2 dagen klussen). Nu doen ze dus de pregnyl en insemineren en dam 1/2 dagen later je ei: Is prima dus!!
En als je morgen wel een smiley plast; dan zijn ee nog geen zoden aan de dijk. Je ei springt na een smiley ook pas 36-40'uur later .
Dank lieve babii dat stekt me gerust, heel veel beterschap gewenst... Arme jij, eerst je meisjes en nu jij 😩.
Beterschap meis maar dat was beetje te verwachten met de zieke dochters die je hebt gehad.. het is toch zwaar zo lijkt me heel veel beterschap meissie
Heb inderdaad zoals ik al verwachte een smiley vanochtend, ik ga straks toch nog even het Amc bellen voor advies...aangezien vanavond pas om half 8 pregnyl.
Dat bedoelde ik, zodra je piek er is, is er even geen pregnyl nodig. Top ezA! Hier de datum voor m'n keizersnede gehad, nog z'n 10 weken met pijn en ellende lopen. Ik heb het ervoor over!