Dank babii ben ook blij dat ik naar mijn lichaam heb geluisterd en dit voelt veel beter☺️Oh wat spannend zeg je keizersnee, jeetje 10 weken met pijn lijkt me ook heftig zeg, ook al krijg je er een mooi wonder voor terug, knap hoe je dat doet met ook 2 kleintjes die je aandacht vragen. Ik hoop dat de 10 weken voorbij vliegen☺️
Heel fijn bericht eza!! Ik hoop het zo voor je deze poging!! Hou ons op de hoogte en ik volg alles maar ik ben zo ziek als een hond dus het gaat wat trager met reageren!! Babii wat ben je ook een topper Hoe je alles doet en hoe je iedereen weer gerust stelt en adviseerd! Heel Beterschap en wat fijn dat je nu de datum weet en ik hoop dat de laatste 10 weken voorbij vliegen!!
Net terug uit het ziekenhuis. 4.7 miljoen en nu weer 2 weken wachten en hopen op dat ene wonder🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Hoe is het met jou melody wat hebben ze eigenlijk in het zieken huis gezegd? Ik heb het miss niet meegekregen
Hoe voel je je nu gaat het al wat beter met je en nog 10 weken en dan heb je je prinsje in handen en hoe gaat het nu met je dochters
Mijn dochters zijn weer de draken die ze altijd zijn . Maar heb zelf vannacht nog op de wc gezeten 😱. Dus was erg fijn. Kleine is ook enorm actief, dus vermoed ook dat hij aan het indalen is. Fikse steken downstairs zeg maar. Inderdaad nog z'n 10 weken; dan is hij er. Dan word ik nooit meer zwanger 😂😂
Yes Eza nu op naar de positieve test!! Nog even babii en dan is je kleine wonder er spannend 😊 Hier nogsteeds erg ziek helaas manlief ook dus we zitten beide thuis nu! Ik even ovulatie testen besteld dan kan ik even zien of dat nog allemaal goed zit en wanneer in ongeveer ongesteld moet worden hihi En hoe is het met de rest ?
Juna, succes vandaag met je terugplaatsing hoop dat alles goed gaat😄 Hier gaat alles goed, de wachtweken duren altijd oneindig lang, blij als ik kan gaan testen haha. Weet jij al wanneer je weer begint Melody? Alweer beter Babii? En hoe gaat het met jou sas? En babywish?...
Ik had di mijn inseminatie dus pas 3 dagen na inseminatie moet nog heeeeel lang wachten haha. Al werd ik na de 1e iui al na 11 dagen ongesteld, ben benieuwd deze keer....
Lief eza maar hier is de tp niet doorgegaan. Embryo heeft niet goed doorgedeeld. Qat een teleurstelling weer maarjah tis niet anders.
Nee dat meen je niet Juna! Potver! Kan me de teleurstelling zo goed voorstellen dat ik het bijna voel. Wat is het toch soms oneerlijk hè🙁Ik baal met je mee, en hoop dat de volgende poging beter verloopt... Liefs van mij!
Wat is het stil hier meiden.... Hier zie ik het niet meer gebeuren.. Zit nu 3 dagen voor Nod en heb gistere als net een Omo-witte test geplast. Ik heb geen geluk....