Och eza wat is dit toxh weer sneu!! Wat een teleurstelling weer voor je bah! En nu kan je gelijk door? Ik wou dat ik kon toveren dames dan weet ik wel wat ik jullie zou geven! Kop op meid dikke knuffel voor je hoor
Meis ik gun het je zo van harte, nu weer goede moed verzamelen en dan weet ik zeker dat je weer er tegenaan kan.. En ik weet echt hoe Kl.O.TE. het is om weer door te moeten maar het komt goed.. Liefs <3
Hoe is het met jou melody zijn je maanstonden gekomen of ben je er nog op aan het wachten ? Dikke knuf hoop dat je ook gauw weer door kunt
Ja ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar nog geen tekenen dus het is afwachten. Zodra ik ongesteld word kan ik beginnen met de pilletjes en dan dag 12 de echo dus ik had gehoopt vandaag te kunnen beginnen maar helaas misschien morgen
Het lieve meiden en meelezers, Ik had eigenlijk besloten om na de laatste iui te stoppen, ik vind het proces heel erg zwaar in mijn eentje, voor mij zijn er ook al 10 mislukte ici pogingen aan vooraf gegaan en nu met 2 mislukte iui's is mijn vertrouwen om nog zwanger te raken even in een dip geraakt. Ik heb besloten om nu nog de 3e iui te doen en ga daarna een aantal maanden rust nemen, of definitief stoppen. Vooral het prikken in mijn eentje valt erg tegen, ergens blokkeert mijn hand en heb ik moeite om te spuiten, ook de bezoekjes naar het ziekenhuis in combinatie met mijn werk valt me zwaar. Ik wil niet zeurderig overkomen want ik weet dat ik nog maar 1 jaar bezig ben en dat andere soms al veel langer op het wachtbankje zitten, maar ik vind het fijn om even mijn hart te luchten. Wat is het toch moeilijk om iedere maand weer die testen te zien, die uiteindelijk wit worden en dan de genadeklap met het begin van je menstruatie, weer spat even je droom en hoop uiteen. Soms wil ik het uitschreeuwen en huilen maar dat helpt maar even. Net de 1e spuit gezet en ik ga er weer voor... Poging 13, en hopen op een wonder liefs van mij
Wat jammer dat je nog niet kunt starten Melody, ik zal duimen voor je, ben benieuwd of de pillen je beter bevallen dan het prikken en ben helemaal benieuwd naar de uitkomst, lopen we straks weer aardig gelijk op. Succes meis!
GO Eza!!! Ik vind het knap van je hoor alles in je eentje en het is niet meer dan logisch dat je in een dopje zit nu na zoveel pogingen en steeds teleurgesteld worden bah! Hoe lang moet je spuiten? Ik wacht nog steeds gister was mijn nod maar nog steeds niets te bekken helaas! Dan moet ik 12 dagen die pillen slikken ik heb dag 12 een echo! Dus misschien hebben we idd samen de wachtwelen! Zet um op meid ik duim voor dat de prikken meevallen en de uitslag geweldig zal zijn Hoe is het met sas en de drieling? En de rest Hoe staan jullie ervoor op dit moment. Liefs mij
Jeetje Melody, ben je wel vaker later met je menstruatie of alleen nu? Ik moet 9 a 10 dagen prikken en dan de pregnyl zetten, ik verwacht dat ik de 31e mijn 3e iui krijg. Zou wel weer fijn zijn als we enigszins gelijk lopen.
Eza echt heel knap hoor hoe je erin staat.. Melody waarom laten ze je pilletjes slikken terwijl eigenlijk je een prachtige eigen cyclus hebt? dikke knuffel meiden <3
Och lieve Eza! Ik begrijp je gevoel volkomen meid! We duimen dat 13 dit keer een geluksgetal mag zijn. Heel veel sterkte meid! Hier alles goed! Net weer een echo en controle gehad, en ons drietal en ik zijn weer helemaal goed gekeurd! 9 weken onderweg nu, en de zorgen en onzekerheid beginnen langzaamaan plaats te maken voor blijdschap
Jaaa sas wat fijn nieuws!! Lekker genieten van dit prachtige onder of eigenlijk wonders😊 Ik weet niet waarom de pilletjes maar dat doen ze hier altijd zegt ze dus het zal wel? Ik wacht nog steeds op mn menstruatie maar tot nu toe nog geen symptomen dus ik snap er niets van. Het is altijd rond de 28 dagen maar misschien nu later omdat ik het graag wil ofzo. Heb er geen stress om maar denk wel af en toe nou kom maar rode duivels We wachten het af
Hoever ben je Eza? Hoelang wachten nog en trek je het een beetje? Hier nog steeds geen menstruatie helaas pff duurt lang En hoe gaat het met de rest Liefs
Hey meis, nog steeds niks? Wat vervelend zeg! Frustrerend hè, normaal wil je absoluut niet ongesteld worden en nu moet je er op wachten😫Ik kom net terug uit het ziekenhuis voor de 2e fm en zit nu al op 14mm ik moet morgen dus terug komen, want er zitten er helaas 3. Als die 3e is gegroeid dan breken ze het af... Weer even spannend dus, ik had zelf al het gevoel dat het sneller ging deze keer. Ik hou je op de hoogte. Sas wat fijn om te horen dat het goed gaat met je 3 kleintjes, en dat het al een plekje krijgt. Speciaal hoor 3 kindjes ben zo benieuwd of het jongens of meisjes of beidde zijn. Hoe gaat het met de rest?
Hey meiden hier geen goed nieuws ik heb 3 eitjes nog steeds 13.5mm 14mm en 15 mm volgens protocol zou ik door mogen omdat het er officieel 2 zijn maar ze zei dat de kans er in zat dat die 3e meespringt en dus grote kans op meerling zwangerschap. Ik heb na lang aandringen voor morgen nog een echo gepland maar ze denkt dat dat weinig zin heeft en dat die van 13.5 ook groter zal zijn geworden. Zijn er meiden met ervaring hierin? Die mee lezen? Of 1 van jullie meiden? Zou zo erg zijn als deze laatste poging niet door gaat ben er zo verdrietig van😟 Liefs van mij, Ps zijn de rode duivels al doorgebroken melody?...
Ik mocht met 3 eitjes gewoon door bij iui zolang t er maar geen 4 waren 😘ik hoop dat je door mag eza knuuf ❤️💋😘🙏🍼👶🍀
Ik mag ook door babywish op eigen risico maar als ze dus alles 3 springen heb ik een heel groot probleem vandaar mijn dilemma. 1 kindje is zwaar in je eentje, 2 nog te doen, maar een 3limg in mijn eentje zie ik echt niet zitten, qua huis niet maar financieel en emotioneel ook niet...