Wanneer is pregnyl weg??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Melody1, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeetje Eza wat lastig dit weer zeg!! Ik zou het echt niet weten maar man man wat krijg jij weer wat voor de kiezen zeg! Hoeveel is de kans dat ze alle drie bevrucht worden weet je dan? Als dit je laatste kans is zou ik er denk ik voor gaan maar ja iedereen heeft een andere situatie etc dus je zult het echt zelf moeten inschatten.

Heel succes meid hou ons op de hoogte ik denk aan je hoor!
    Liefs

Ps hier nog steeds niets te bekennen! Ik baal als een stekker want ik voel ook niets aankomen

2. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoe gaat het nu dames?

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey Melody, hoe gaat het met jou? Nog steeds geen tekenen van een menstruatie?...
    Het is wel stil hier, dat weerhoud me soms ook om wat te schrijven.
    Ik heb zaterdag mijn 3e iui gehad, was pijnlijk en ging moeizaam, heel irritant, mijn baarmoeder lag gekanteld en ze kreeg het slangetje er niet goed in😝Maar goed er zijn er weer 10.7 miljoen naar binnen gezwommen dus we wachten het maar weer af...

4. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi Eza ik heb primolut gekregen en gisteren de laatste pil gehad dus het is wachten nu. Hoe is het bij jou?

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meis, wat fijn zeg, als je dan nu stopt word je dan ongesteld? En mag je dan de 3e dag komen voor een echo? Of hoe gaat dat verder?
    Met mij gaat het goed, zit nu 7 dagen na pregnyl en de testen lopen af, nu nog die lange laatste week wachten blehhh, ik voel verder helemaal niks.

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    nou maar weer wachten melody
    eza straks dan weet je het zeker nog even geduld meis

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames!

Tijdje geleden na mijn eerste IUI meegekletst, inmiddels nu al weer 7dagen na IUI en 9 dagen na pregnyl. Ik voel me dit keer anders, 4 dagen na de IUI veel krampen en steekjes en dingen. Dus een test gedaan om te kijken of er nog veel pregnyl in mijn lichaam zat dit was dus 6 dagen erna een streep die zo te zien is. Vorige keer was na 7 dagen de pregnyl eruit dus dacht vandaag op dag 9 na pregnyl en 7 na IUI waag nog eens een testje. Hierbij het resultaat.. Dit zal nog wel van de pregnyl wezen ben ik bang.. Wil maandag weer testen dan zit ik 10 dpo en 12 dagen na pregnyl.

Bijgevoegde bestanden:

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Rosalyn, nu hopen dat je testen gaan oplopen, dan weet je zeker dat het geen pregnyl meer is. Ik loop 1 dag op je achter en bij mij zit er nog duidelijk pregnyl in, maar bij mij blijft het ook zeker 10 tot 12 dagen in mijn bloed zitten.
    Ik voel dit x helemaal niks, maar weet ook dat dat helemaal niks zegt.
    Er zit niks anders op dan afwachten🙈
    Succes!

9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Dankjewel eza, gezellig lopen we bijna gelijk op. Ik ga even k2v5 halen want deze testen zijn bij mij zelf daf na pregnyl niet duidelijk geweest... zullen wel veel hcg nodig hebben denk ik dan..

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Kruitvat is juist heel gevoelig, ik heb de afloop van pregnyl direct de dag na de injectie getest met goedkope action testen die zijn minder gevoelig dan de kv2v5 toen die wit was ben ik overgestapt op de kruitvat en die was vandaag 9 dagen na pregnyl bijna wit...
    Ben benieuwd naar je test 😀

11. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey Eza,

Heb ook van de testen van zwanger en kids gebruikt, die is nu geheel wit. Op de KV test nog een duidelijk zichtbare streep vind ik zelf.. 10 dagen na pregnyl 8 dagen na iui

Bijgevoegde bestanden:

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja zie je wat een verschil, kruitvat is erg gevoelig ik hoop dat ik morgen een witte kruitvat heb 10 dagen na pregnyl, spannend weer hè.
    Zo ziet mijn rijtje eruit van dd afgelopen dagen. 7 dpo is dus 9 dagen na pregnyl☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      3
  13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En dit is mijn verschil action met kruitvat...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11 KB
      Weergaven:
      1
  14. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey Eza,

Ik heb ook weer een testje gewaagd. Hij is naar mijn idee weer lichter geworden. Ga nu toch maar proberen tot eind van aankomende week te wachten want merk dat ik hier alleen maar gestrest van begin te raken ..:(:$:)

Bovenste is 8 dpo en 10 na pregnyl
    Onderste is 9 dpo en 11 na pregnyl

Bijgevoegde bestanden:

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Bij jou lijkt de onderste iets donkerder of vind jij van niet? Na uploaden soms ook moeilijk te zien. Mijn test is nog steeds niet wit, maar bij de vorige x pregnyl is mijn test ook nooit echt wit geweest en werd ik gewoon na 12 dagen ongesteld😐Dit zijn mijn testen van gistere en vandaag...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,4 KB
      Weergaven:
      0
  16. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Zie inderdaad een streepje Eza. In een ander topic zei inderdaad iemand ook al dat ze hem donkerder vonden. Ik ben een beetje gestoord aan het worden wordt heer een beetje nerveus van haha:( Hopelijk is het snel dinsdag want dan ga ik pas weer testen want nu zal hij morgen toch niet donkerder wezen. Is hij lichter dinsdag test ik pas weer vrijdag dan moet ik ongesteld worden namelijk. Jeetjee spannend zeg :p

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wauw echt knap dat je niet gaat testen tot dinsdag, dat zou ik echt niet kunnen haha. Nou ik ben benieuwd naar je test dinsdag😀

18. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik zeg het heel stoer maar denk dat het mij ook echt niet gaat lukken..:p Bij de eerste IUI had ik totaal geen hoop had zoiets van zal toch zeker niet de 1e keer raak zijn dus wind je niet zo op. Maar omdat ik nu dus zowel in mijn linkerborst een klier heb zitten als last rechts in mijn borst aan de zijkant ben ik veel positiever. Maar ook een stukje banger omdat hoop soms ervoor zorgt dat je daarna zo ver naar beneden dondert..

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Snap ik helemaal hoor, dat werkt bij mij precies hetzelfde, de vorige 2x was ineens mijn pijn in mijn borsten verdwenen en dus ook mijn hoop. Nu heb ik ook nog steeds pijnlijke botsten en de hele ochtend vlagen van misselijkheid, ook ik heb met deze 3e iui hoop, maar ook ik weet hoe goed je lichaam je voor de gek kan houden en hoe groot de teleurstelling dan weer is. Ik ga morgen gewoon weer testen net als de dagen erna, ik duim me in ieder geval suf voor ons!!☺️

20. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Spannend! Heb niet helemaal jou verhaal meegekregen. Dus ga ik daar gewoon lekker naar vragen;) Hoe oud zijn jullie? Bij wie ligt het probleem en welke trajecten heb je al door gelopen :)

Deel Deze Pagina