Wanneer is pregnyl weg??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Melody1, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hihi dat mag hoor, ik ben helemaal in mijn uppie☺️ Ik probeer zwanger te raken via kid.. Ik ben 36 geworden een paar maanden terug. Ik heb eerst ici gedaan, dat is inseminatie met een cupje wat op de baarmoedermond word gezet. Helaas 10 mislukte pogingen gehad en daarna over gegaan op iui en dit is de 3e voor mij... En jullie?☺️

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Oh jeetje wat heftig. Heb nog nooit van ici gehoord eigenlijk. Wij zijn in 2013 erachter gekomen dat ik pcos heb na verwijderen spiraal. Na wat testen bleek man een vcm van 0.0 te hebben. Dit kwam door een spatader waaraan hij geopereerd is dit heeft lange tijd moeten herstellen. April 2015 begonnen met clomid, gelijk zwanger helaas een missed abortion. Daarna sloeg clomid niet meer aan en nu 2e iui met gonal f injecties. Wij zijn 24 en 32 jaar oud.

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nou heftig valt mee hoor, alleen is de teleurstelling iedere keer soms wel vervelend om alleen te moeten verwerken.
    Jeetje jullie geduld word dus al behoorlijk lang op de proef gesteld, en het lijkt me heel moeilijk als je dan zwanger bent dat het dan niet goed afloopt. Hoop dat deze ronde ons beidde geluk brengt☺️

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Jij nog andere kwaaltjes? Ik heb het idee dat ik geen moment van de dag droog ben daar beneden.. Last van beide borsten en soms wat misselijk vooral als ik net wat gegeten heb:)

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb alleen grotere borsten( bijna 1 maat) en s ochtends wat vlagen van misselijkheid, maar ik besteed daar geen aandacht aan, je lichaam kan je zo voor de gek houden, en wil niet al te teleurgesteld zijn straks☺️

6. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    #366 Rosalyn, 8 feb 2016
    Laatst bewerkt: 8 feb 2016
    Stom stom stom weer getest en geloof ik lichter aan t worden bahbah als ik een dagje gewacht had was het duidelijker geweest en kon ik t los gaan laten.. nu is het zo twijfel..

Bijgevoegde bestanden:

7. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Hoe is melody zijn je maanstonden al geweest?

Eza en rosalyn spannend hoor :)

8. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hi babywish! Het is hier raak hoor gisteren en eergisteren een knaltest gehad :)

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hier einde oefening.
    Nogmaals gefeliciteerd Rosalyn☺️

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hallo meiden
    Heb even rust genomen maar ik ben er weer

Eza :( wat ontzettend klote heb alles gevolgd en gun het je van harte
    Melody hoe gaat ut met jou???
    Rosalyn gefeliciteerd

Vorige week donderdag heb ik een tp gehad van een top embryootjeZie ut eigenlyk wel positief inZometeen moet ik weer na ut zkh ze gaan mocht deze poging wederom mislukken verder onderzoek doen by meZe hadden ut over endotrimose oidHeb onwijs pijnlyke borsten en blauwe aderen maar dit komt denk ik door de utrobollenSinds 2 dagen (heel onsmakelijk) sorry moet ik weer windjes laten schaamschaam dit heb ik altyd als ik moet menstrueren. Dus ik weet ut allemaal niet

11. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeetje Eza wat klote dit zeg!!! Kun gelijk weer door?
    Rosalyn gefeliciteerd!
    Hier is inmiddels de ingieten geweest en ik ben nu bezig met de pregnova en heb de 16e de meting echo en dan plannen we de terugplaatsing. Ik baal ontzettend voor je Eza !

Liefs

12. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Eza echt ka-u-te vreselijk..
    Rosalyn gefeliciteerd ❤️❤️❤️👶👶👶👶
    Melody super heb ik zeker gemist dat je maanstonden zijn begonnen
    Maar dat schiet al op dinsdag a.s. Is t alweer zover :)

13. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Jaaa nog even het weekend door en dan ben ik in de buurt hahaha. Ja het kwam niet opgang dus ik heb pilletjes gekregen voor een week en toen kwam het dus toen kon ik de eerste menstruatie dag beginnen met de progynova 😊 ik hebbe eigenlijk nog steeds een beetje twijfels over die cryos maar we zien het wel.

Hoe is het met jou babywish

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Eza dikke knuffel!!! Zo ontzettend oneerlijk hebben ze al eens verder onderzoek by je gedaan?
    Babywish hoe is het met jou???waar zit jy ergens in je cyclus???
    Melody nieuwe ronde nieuwe kansen wel spannend weer.waarom twyfel je over je cryos???
    Babii hoe gaat het met jou heb je al een tydje niet gelezen....

Gister ben ik op gesprek geweest in het zkh. Er is in maart een operatie gepland vanwege myn endotrimose. Na myn zwangerschap heb ik ontzettend veel pijn tijdens het menstrueren...zo erg dat ik haast een week niets kan ook rond myn eisprong....ze willen graag verder kyken. Ben hier erg opgelucht over. Mits ik natuurlyk niet zwanger ben deze ronde.....vanmorgen heb ik (zonder ochtendurine) een testje gewaagd. Ik kan t niet geloven.......maar zou t dan echt zo zyn???? Zojuist weer een testje gedaan.....

Bijgevoegde bestanden:

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Vorige week donderdag heb ik myn tp gehad trouwens

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje Juna wat geweldig, je testen zien er super goed uit!!
    Ik heb besloten om te stoppen, ik ben alleen en 13 mislukte pogingen valt me vreselijk zwaar.
    Heel veel succes lieve meiden!

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Eza jeetjuh vind ut zo klote voor je!!!!! Misschien een pauze??? Ik weet ut niet....hartstikke oneerlyk.

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lief Juna, het is ook heel oneerlijk, helaas zijn er veel vrouwen voor wie het oneerlijk is. Gelukkig ben ik wel blij voor andere, ik wil ook niet verbitterd raken omdat het bij mij niet lukt.
    Daarom stop ik nu ook, de afgelopen 2 jaar zijn zo moeilijk geweest, zo vaak de hoop( 4x positieve test voor Nod) en het vreselijke verdiet als het weer niet zo mocht zijn. Het is nu even genoeg en wie weet hoe ik er over een paar maanden over denk. Ook wil ik me weet even mezelf voelen na al die hormonen.
    Liefs van mij, en morgen wil ik je knaltest zien!☺️

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik snap je gevoel Eza je moet het ook nog eens allemaal alleen verwerken een pauze zal je misschien goed doen even op adem komen.

Hier zojuist een test gedaan van 5 minuten geleden

Bijgevoegde bestanden:

20. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Woow Juna wat goed!! Ze lopen volgens mij ook op of zie ik dat niet goed? Spannend zeg

Eza ik snap je keuze heel goed. Ik vind het zo sneu voor en hoop dat het ooit toch nog gaat gebeuren voor je! Blijf je wel meeschrijven?

Dinsdag heb ik die metingecho heeft iemand enig idee hoe lang dan nog voor de terugplaatsing?

Veel liefs voor jullie allemaal hoor! En Eza in het bijzonder.

Juna morgen een dikke vette knaltest!

Deel Deze Pagina