Waaat Hoe kan dat eza je hebt positieve testen! Ik snap ik echt geen snars meer van hoor. Mijn kv test us duidelijker geworden maar de action test heeft een piepklein streepje. Ik zal proberen een foto te maken. Jeetje wat baal ik voor jullie zeg bah
Voorzichtig Gefeliciteerd melody het ziet er super goed uit 😄De action test is veel minder gevoelig dan de kruitvat dus normaal dat de test veel luchter is. Je kruitvat is hartstikke positief. Snap er ook echt niks van, gistere nog een duidelijkere action dan die van jou vandaag. Het heeft weer niet zo moeten zijn, zo,n teleurstelling weer... Ga je vandaag nog eem clearblue doen? Of morgen...
Ez en Juna: Balen meiden, wat ontzettend verdrietig!! Niet de fijne kerst waar je op gehoopt had! Denk aan Jullie! Melody: Ik zie ze ook!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!
Ja ik snap er echt niets van hoor vreemd vind ik het. Ik wacht het rustig af hoor want mocht eigenlijk zondag pas testen dus nog 4 dagen wachten. Ik wilde 1e kerstdag de cb test eens wagen 2 dagen voor het eigenlijk mag
Met zo,n kruitvat test kan je gerust een cb net wekenindicator doen hoor😄Maar snap dat je nog even wilt wachten.. Dut was je 1e iui toch?...
Ja ik vind het nog wat eng dus ik dacht ik doe het met kerst dan ben ik net wat dichterbij de eindstreep zeg maar hahah Ja dit was mijn eerste icsi poging
Pfff nee melody! Jij moet niet ook beginnen hoor... Het hoeft nog niks te betekenen... Hopelijk zet het niet door en is het nog innesteling pf iets anders... Kan je niet geruststellen na mijn einde oefening totaal onverwacht... Mijn duimen draaien enorm voor je... Goed je testen in de gaten houden, want de mijne was vanochtend van positief nu bijna wit.... Daaraan kon ik zoen dat dit mijn menstruatie was...
Mijn test was positief vanochtend! En duidelijker dan gisteren ik ben zo verdrietig ik weet niet waar ik het zoeken moet
Er zijn genoeg vrouwen die bloeden de 1e maand, zolang je testen oplopen zou ik me echt nog geen zorgen maken, al snap ik je ongerustheid, ik duim voor je, al heb je daar geen kloot aan...
Ik moet ook echt om de 10 minuten naar de wc het waren 2 waterige rosé drupjes en ik ging net weer naar de wc en toen was er niets. Ben zo bang nu. Lief dat je zo meeleeft geeft me toch een goed gevoel
Nou ik heb weinig hoop dames is nu weer rosé dus ik denk dat ik ongesteld moet worden 5 dagen voor nod
Heb ik sowieso daar ze van m'n overleden man zijn. Komen hier allemaal uit 1 poging. Hier zijn de verse pogingen miskramen geworden.
Jeetje melody ik wou dat het anders was of dat ik je gerust kon stellen, snap dat het een enorme teleurstelling is, ook ik heb heel wat traantjes gelaten vanochtend, gelukkig hebben we steun aan elkaar.. Ik duim voor je..
Roze verlies hoeft niks te betekenen. Kan zijn dat er een bloedvaatje is geknapt van onderen. Ik heb bij m'n oudste nog nooit gebloed danwel bruin verloren. Bij m'n tweede vanaf 12 dpo tot 13 weken, maar dit was uitzonderlijk. Zat een mega hematoom in m'n baarmoeder die rondom de vruchtzak zat. Kans was 97% op een miskraam. Normaal zit een hematoom aan de zijkant, bovenkant of onderkant. Bij mij ze hij er helemaal omheen, zodat de kans mega groot was dat kindje met vruchtzak en al werd meegetrokken. Een hematoom lost zit veelal voor de 12 weken op. Bij mij na 13 weken geen bloed meer. Bij nummer 3 heb ik de hele week 8 bruin bloedverlies gehad. Bleek een adertje geknapt downstairs. De boel is zo gevoelig van onderen. In veel gevallen is het een innestelingsbloeding, eie kan wat later ook voorkomen, maar gebeurd niet vaak hoor. Maar zolang je geen fikse krampen hebt meis en heftig bloedverlies, zou ik me niet te druk maken. En eza, wat onwijs verdrietig meis . Snap dat je enorm verdrietig en aangeslagen bent .