Wanneer is pregnyl weg??

Discussion in 'MMM clubs' started by Melody1, Dec 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik moet trouwens serieus om de 10 minuten plassen

2. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank babii voor je bericht, vandaag nog even treuren en dan kop omhoog door naar de volgende ronde.
    Mijn gemiddelde cyclus was 26 dagen en de afgelopen maand maar 24 dagen, geen idee of dat komt door de Fostimon of pregnyl maar hoop niet dat dat volgende maand weer het geval is..
    Heb net als bij mijn 10 ici pogingen het idee dat het bij de innesteling vaak fout gaat, heb nu al 4x positieve testen gehad voor op en na mijn Nod en iedere x liep het niet goed af... Ik heb het met het ziekenhuis besproken maar die zeggen dat alles goed is net als de timing. De mmm is soms zo onzeker en je moet zoveel vertrouwen hebben, wat soms best heel moeilijk is. Ik hoop dat mijn volgende poging me meer geluk brengt, ik word zo door het ziekenhuis gebeld voor een tijdstip voor de 1e echo en halen van medicatie..

3. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja het is ook wel wat hè Eza! Ik vind het zo sneu voor je! Ik hoop dat de volgende poging toch echt raak is!

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb je geen blaasontsteking melody? Toen plaatste ik ook bloed... En die voelt anders bij een zwangerschap...

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heeft het ziekenhuis weleens alles in je bloed getest? Sommige vrouwen maken bijv antistoffen aan tijdens een zwangerschap en dan hebben ze bepaalde medicatie nodig om innesteling ed te bevorderen....

Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent meis :(. Voor m'n eerste er was ruim 3 jaar MMM, maar ik sta inmiddels niet meer met lege handen, dus mag niet zeuren. Maar ooit stond ik ook aan de zijlijn en voelde ik hetzelfde! Dikke knuff

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik wil niet heel vervelend overkomen, maar een oplopende test betekend eigenlijk niet veel 😳. Zolang het vruchtje er zit, blijft er hcg aangemaakt worden.

Maar ik snap je feedback en opbeurende woorden! We gaan er gewoon vanuit dat het goed zit.

7. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Goed dat je het zegt Babii ik zal het meteen navragen als ik vrijdag mijn echo krijg. Ze hebben nooit iets bij me getest. Ik heb alleen een HSG gehad en daar was alles 100% in orde.
    Ik laat het nog wel weten.
    Ik hoop dat het mij ook gegeven is om een kindje te krijgen.
    10x ici en 1x iui is pijnlijk maar als ik soms de onderschriften bekijk dan mag ik nog niet mopperen, al is ieders verdriet zijn eigen verdriet.
    We gaan er weer voor☺️

8. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Haha nee hoor je komt niet vervelend over, ik dacht dat als het niet goed zat dat de testen dan afliepen.;)
    Hopelijk is het goed nieuws voor melody

9. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Bedankt voor de reacties dames! Ik heb idd heel vaak blaasontsteking dus dat zou kunnen. Ik wacht het rustig af en test morgen gewoon weer als de ongesteldheid niet doorzet

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ach EzA, of je nu 1 of 20 behandelingen hebt gehad. De wens en verlangen is er en dan mag je best weleens bij de pakkeneer zitten! Nooit je eigen situatie vergelijken met een ander. Jouw verdriet mag er natuurlijk ook wezen!

Maar eh, hoe kan jij 10x icsi hebben gehad?? Er worden 3 pogingen vergoed (3 puncties) of heb je 10 terugplaatsingen gehad?

Testen lopen soms af; maar soms lopen ze op en blijven gelijk. Zolang er een vruchtje zit, geeft die veelal hcg af.

Melody, dan zou ik wel snel aan de bel trekken en aangeven dat je mogelijk zwanger bent..... Geven ze een speciaal ab aan je!

Heb er net ook weer 1 opzitten ;).

11. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja ik zal morgen dokter bellen.
    Heb nog steeds rosé verlies en krampjes.
    Dus heb weinig hoop.

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    En toch kunnen krampen bij een zwangerschap horen. Alleen roze verlies is vaak niet heel hoopvol, terwijl het ook onschuldig kan zijn. Is lastig, jij voelt je lichaam het beste aan :(. Ik voelde hier direct het verschil tussen goed of fout zeg maar.

13. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja ik voel me nog steeds zwanger maar durf niet niet meer niet meer te hopen. Maar het is al vanaf vanochtend steeds wat rosé en heel veel plassen. Ik heb maar een inlegkruisje gepakt vanochtend maar die is nog wit. Sorry voor de details

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Geeft niet hoor, ik zou morgen even je urine inleveren bij de ha voor een mogelijke blaasontsteking... Zeker als je ermee bekend bent! Wel aangeven dat je positief hebt getest.

15. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja ga ik doen dankjewel voor de adviezen.
    Mijn man zegt dat er niets aan de hand is en dat het vruchtje er gewoon nog zit hahha
    Ik ben benieuwd of iemand dit wel eens heeft gehad. In de ochtend duidelijk positief testen en uur later bloed..

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Zoals je had kunnen lezen ik en bij mij resulteerde het driemaal in een vroege miskraam. De keer dat het goed ging had ik een fiks hematoom.

Ik snap de positieve insteek van jouw man en hoop moet je zeker houden. Maar ben het wel eens met jou, dat roze bloed eigenlijk niet ok is en bij mij was dit vaak een voorbode van een menstruatie. Heb zelfs eenmalig gehad dat kk dus al fiks gemenstrueerd had (ook positief getest) werd negatief en na week fikse klachten en een knal test. Zat er nog een deeltje van het vruchtje in m'n bms.

Het enige wat je kan doen is afwachten meis! Misschien nestelt jullie ukkie wel verder in. Heb je toevallig moeite gehad met je ontlasting vandaag?

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Of gemeenschap gehad :)

18. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi bibii ik heb geen icsi gehad 10x maar 10x ici..☺️

19. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Babii heb jij trouwens ervaring met pregnyl en de symptomen daarvan...
    Normaal gesproken heb ik zodra ik ongesteld word geen last meer van mijn borsten of buik of andere klachten.
    Nu heb ik nog steeds grote gezwollen borsten en hoofdpijn en lage rugpijn, is dat normaal na pregnyl?
    Jeetje melody wat vervelend allemaal, maar het is nog niet goed doorgezet ik hoop dat het toch een blaasontsteking is( al is dat ook niet fijn) ik ben benieuwd naar je test morgen en hoe hef met je gaat...
    Hoe gaat het met jou Juna? En sas.. Al helemaal op de zwanger wolk?...
    Ik mag 1e kerstdag weer voor de 1e echo..

20. Melody1

Melody1 Actief lid

Dec 14, 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja ik had het gelezen hoor maar ik doelde eigenlijk op meerdere mensen.
    Ik heb geen last van ontlasting en ook geen gemeenschap gehad. Het enige wat ik heb is steeds moeten plassen. Ook ben ik heel erg beroerd nu na het avond eten . Verder is alles hetzelfde.
    Zit nog steeds te wachten op de doorbraak

Share This Page